Sociální sítě Nestlé v krizi. Slouží k šíření negativního PR.

22. 3. 2010 | TMJ
Nestlé čelí jedné z největších digitálních krizí od svého založení. Tedy alespoň podle některých komentátorů zahraničních médií. Oficiální profily společnosti na sociálních sítích byly totiž v průběhu víkendu zavaleny útočnými komentáři uživatelů, kteří kritizovali potravinářský gigant kvůli odebírání palmového oleje od indonézské společnosti Sinar Mas, jež je obviněna z nelegálního kácení deštných pralesů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.youtube.com

Nestlé čelí jedné z největších digitálních krizí od svého založení. Tedy alespoň podle některých komentátorů zahraničních médií. Oficiální profily společnosti na sociálních sítích byly totiž v průběhu víkendu zavaleny útočnými komentáři uživatelů, kteří kritizovali potravinářský gigant kvůli odebírání palmového oleje od indonézské společnosti Sinar Mas, jež je obviněna z nelegálního kácení deštných pralesů. Prostesty byly vyvolány zejména díky kampani hnutí Greenpeace, které podpořilo protestvní akce emotivním videem, v němž se úředník zakusuje do orangutaních prstů namísto do Kit Katu, jež Nestlé produkuje. Nestlé se údajně snažilo na masu kritických komentářů reagovat a odkazovat na svoje CSR aktivity, ale brzy od toho upustilo. Facebookový i Twitterový profil tak byly vydány uživatelů napospas.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: