SOS: Zákazníci se stále setkávají s nekalými slevovými akcmi

19. 3. 2010 | TMJ
I přes přísná pravidla a častou kontrolu se Sdružení ochrany spotřebitelů v rámci ankety svěřili zákazníci se špatnými zkušenostmi se slevovými akcemi. Nedostatky jsou obdobného rázu, na které upozorňuje například ČOI, která zjistila nesrovnalosti takřka při každé druhé slevové akci.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

I přes přísná pravidla a častou kontrolu se Sdružení ochrany spotřebitelů v rámci ankety svěřili zákazníci se špatnými zkušenostmi se slevovými akcemi. Nedostatky jsou obdobného rázu, na které upozorňuje například ČOI, která zjistila nesrovnalosti takřka při každé druhé slevové akci.
V jednom třetině případů se zákazníci setkali s falešně označenou slevou, kterou jim nakonec obchodník odmítl poskytnout, dále s deklarováním slevy v případě, kdy se cena nezměnila, případně lákání na slevněné zboží, které se vůbec neobjeví v nabídce.
Potíž bývá i s reklamací slevněného zboží, kterou obchodníci často odmítají.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: