Starbucks chystá v odpovědi na krizi levnou kávu

13. 5. 2010 | KAS
Finanční krize dopadla na Starbucks stejně tvrdě jako na většinu značkových služeb. Společnost byla od počátku loňského roku nucena kvůli nezájmu zákazníků nucena uzavřít stovky provozoven po celém světě. V odpovědi na nižší zákaznickou schopnost utrácet teď připravuje nový koncept prodeje kávy.

Ilustrační obrázek

Finanční krize dopadla na Starbucks stejně tvrdě jako na většinu značkových služeb. Společnost byla od počátku loňského roku nucena kvůli nezájmu zákazníků nucena uzavřít stovky provozoven po celém světě. V odpovědi na nižší zákaznickou schopnost utrácet teď připravuje nový koncept prodeje kávy. Do některých řetězců v USA uvede značku kávy Seattle's Best Coffee, která byla doposud k dostání pouze v supermarketech a knihkupectvích značky Border's. Nyní se objeví také na třiceti tisíc provozovnách Burger Kingu a Subway, zvažován je také automatový provoz na některých místech.
Cena za kávu bude volena podle místa prodeje, čímžs se lépe vyrovnají rozdíly jednotlivých regionů.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: