Starbucks chystá v odpovědi na krizi levnou kávu
13. 5. 2010
| KAS
Finanční krize dopadla na Starbucks stejně tvrdě jako na většinu značkových služeb. Společnost byla od počátku loňského roku nucena kvůli nezájmu zákazníků nucena uzavřít stovky provozoven po celém světě. V odpovědi na nižší zákaznickou schopnost utrácet teď připravuje nový koncept prodeje kávy.
Ilustrační obrázek |
Finanční krize dopadla na Starbucks stejně tvrdě jako na většinu značkových služeb. Společnost byla od počátku loňského roku nucena kvůli nezájmu zákazníků nucena uzavřít stovky provozoven po celém světě. V odpovědi na nižší zákaznickou schopnost utrácet teď připravuje nový koncept prodeje kávy. Do některých řetězců v USA uvede značku kávy Seattle's Best Coffee, která byla doposud k dostání pouze v supermarketech a knihkupectvích značky Border's. Nyní se objeví také na třiceti tisíc provozovnách Burger Kingu a Subway, zvažován je také automatový provoz na některých místech.
Cena za kávu bude volena podle místa prodeje, čímžs se lépe vyrovnají rozdíly jednotlivých regionů.