Stránka Starbucks na Facebooku je ceněna na 20,7 milionu dolarů
12. 5. 2010
| KAS
Společnost Vitrue, která ráda vyčísluje hodnoty facebookových komunit se tentokrát vrhla na skupiny a stránky komerčních subjektů. Podle jejího prohlášení si společnosti dodnes neuvědomují jejich reálné hodnoty.
Přitom stránka Starbucks, která má v současné době přes 8 milionů "lajkařů", má údajně hodnotu vyčislitelnou na 20,7 milionu dolarů.
Ilustrační obrázek, zdroj: archiv |
Společnost Vitrue, která ráda vyčísluje hodnoty facebookových komunit se tentokrát vrhla na skupiny a stránky komerčních subjektů. Podle jejího prohlášení si společnosti dodnes neuvědomují jejich reálné hodnoty.
Přitom stránka Starbucks, která má v současné době přes 8 milionů "lajkařů", má údajně hodnotu vyčislitelnou na 20,7 milionu dolarů, tedy přibližně 420 milionů korun. Stránka Coca-coly s 5,5 miliony "lajkařů" má podle Vitrue hodnotu 4,6 milionu dolarů, Skittles zase 7,7 milionu dolarů.
Veškeré výpočty přitom vychází z jednoduše vykalkulovaného CPM v hodnotě pěti dolarů, které jsou stránky schopny generovat. Minulý měsíc přitom Virtue přišla s prohlášením, že cena jednoho fanouška na Facebooku je přibližně 3,6 dolaru.
Štítky dokumentu: Facebook