Tato umělá reklama pro milleniály vytvořená ze záběrů z fotobanky vypadá až ironicky doopravdově

6. 9. 2017 | Petr Michl
Chápeme tě. Hledáš smysl života a miluješ přírodu. Nemusíš se ničím svazovat, ani používáním samohlásek ve slovech. Jsi jedinečný a máš na to. Jsi milleniál.



Milleniálové jsou slovo, které už bylo nesčetněkrát omýlané ve výzkumech i na konferencích. Pracovníci oddělení lidských zdrojů si rvou vlasy z toho, že musí nabídnout víc než pozici a plat, ale i nějaké poslání a smysl. Kreativci v reklamních agenturách pro změnu opakovaně využívají představu toho, jak vypadá ta správná zábava „po milleniálsku". 

Obvykle nechybí mladí a krásní lidé, kteří běží (nejlépe po pláži), tancují (úplně všude) a v přírodě zásadně skáčou hromadně do výšky. Západy slunce patří zamilovaným pohledům a tmavá noc pak pařbám v klubech a toulání se s partou v ulicích. O nutnosti záběrů na selfíčka a hraní si s aplikacemi se snad ani nemusíme zmiňovat. To vše a ještě víc nabízí reklama fotobanky Disssolve, která mimo fotografií nabízí i řadu videí, z nichž se dá sestříhat dílo připomínající to od drahé reklamní agentury. Přesně to je i případ videa nazvaného This is a Generic Millenial Ad.

Jde o meta humor na mnoha úrovních. To, že chápou unikátnost, odlišnost a svobodného ducha mladých, už jim přísahalo tisíce značek. A podobný počet jim ukazoval své pochopení i skrze takovéto záběry. Ač si tvůrci z Dissolve z těchto reklam dělají svým způsobem legraci, ve skutečnosti počítají s tím, že se stejně najde dostatek jiných zástupců značek, kteří si po zhlédnutí tohoto videa řeknou: Ty jo, my můžeme mít podobně cool video jen po seřazení záběrů ze stock banky a zaplacení voiceoveru. Na tom něco bude."

A vzhledem k tomu, že Dissolve  tuto taktiku opakuje, asi to funguje. Podívejte se na její předchozí dílo z roku 2014, v kterém spojila všechna reklamní klišé v jednom videu

Nejpoužívanější zkratky milleniálů

Měli jste ve videu problém rozpoznat, co znamená JK, BRB nebo „totes"? Poslední  slovo je zástupným a několikanásobně víc cool termínem pro „totally". V přehledu níže pak můžete nalézt slovník nejzásadnějších zkratek milleniálů:

OMG = Oh My God
LOL = Laugh Out Loud
LMAO = Laughing My A** Off
JK = Just Kidding
BRB = Be Right Back
NVM = Never Mind
TTYL = Talk to You Later
NBD = No Big Deal
TBH = To Be Honest
JOMO = Joy of Missing Out (opak FOMO)
BAE = Before Anyone Else
TFW = That Feeling When
TMW = That Moment When
SMH = Shaking My Head
V = Very (I’m v excited”)
P = Pretty (I’m p excited”)
WYD = What (Are) You Doing
MCM = Man Candy Monday
WCW = Woman Crush Wednesday 
RN = Right Now
TN = Tonight
BC = Because
Thx = Thanks
@ = At (Použité ve větě, nikoliv u e-mailové adresy, např. „I'll meet you @ the mall." ) 
L8 = Late
OMW = On My Way 
OOTD = Outfit of the Day (podobné SOTD, Shoes of the Day a POTD, Photo of the Day)
FTW = For The Win
HBU = How About You
WBU = What About You
FWIW = For What It’s Worth
YOLO = You Only Live Once
BTW = By The Way
ICYMI = In Case You Missed It
TY = Thank You
YW = You’re Welcome
IDC = I Don’t Care
FB = Facebook
IG = Instagram
SM = Social Media
DM = Direct Message (na Twitteru můžete vídat: „dm me”)
TBT = Throwback Thursday
FBF = Flashback Friday
NSFW = Not Safe For Work
LMK = Let Me Know
HMU = Hit Me Up
RT = Retweet
IRL = In Real Life
TIL = Today I Learned

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: