Tato umělá reklama pro milleniály vytvořená ze záběrů z fotobanky vypadá až ironicky doopravdově
Milleniálové jsou slovo, které už bylo nesčetněkrát omýlané ve výzkumech i na konferencích. Pracovníci oddělení lidských zdrojů si rvou vlasy z toho, že musí nabídnout víc než pozici a plat, ale i nějaké poslání a smysl. Kreativci v reklamních agenturách pro změnu opakovaně využívají představu toho, jak vypadá ta správná zábava „po milleniálsku".
Obvykle nechybí mladí a krásní lidé, kteří běží (nejlépe po pláži), tancují (úplně všude) a v přírodě zásadně skáčou hromadně do výšky. Západy slunce patří zamilovaným pohledům a tmavá noc pak pařbám v klubech a toulání se s partou v ulicích. O nutnosti záběrů na selfíčka a hraní si s aplikacemi se snad ani nemusíme zmiňovat. To vše a ještě víc nabízí reklama fotobanky Disssolve, která mimo fotografií nabízí i řadu videí, z nichž se dá sestříhat dílo připomínající to od drahé reklamní agentury. Přesně to je i případ videa nazvaného This is a Generic Millenial Ad.
Jde o meta humor na mnoha úrovních. To, že chápou unikátnost, odlišnost a svobodného ducha mladých, už jim přísahalo tisíce značek. A podobný počet jim ukazoval své pochopení i skrze takovéto záběry. Ač si tvůrci z Dissolve z těchto reklam dělají svým způsobem legraci, ve skutečnosti počítají s tím, že se stejně najde dostatek jiných zástupců značek, kteří si po zhlédnutí tohoto videa řeknou: „Ty jo, my můžeme mít podobně cool video jen po seřazení záběrů ze stock banky a zaplacení voiceoveru. Na tom něco bude."
A vzhledem k tomu, že Dissolve tuto taktiku opakuje, asi to funguje. Podívejte se na její předchozí dílo z roku 2014, v kterém spojila všechna reklamní klišé v jednom videu.
Nejpoužívanější zkratky milleniálůMěli jste ve videu problém rozpoznat, co znamená JK, BRB nebo „totes"? Poslední slovo je zástupným a několikanásobně víc cool termínem pro „totally". V přehledu níže pak můžete nalézt slovník nejzásadnějších zkratek milleniálů: OMG = Oh My God |