TOP 10 reklam Super Bowlu 2025
Světový svátek reklamy je za námi. 30 vteřin v reklamní pauze stálo letos 8 milionů dolarů a značky se předháněly v tom, kolik obsadí do svých spotů celebrit, ale také kolik humoru se do nich vejde. To vše při snaze nezapomenout na produkt. Podívejte se na výběr nejlepších 10 spotů dle našeho výběru.
Uber Eats | A Century of Cravings
Prvně si pojďme říct, proč tu vlastně Super Bowl je. Respektive vysvětlí vám to Matthew McConaughey, který si v reklamě služby na dovážku jídla, Uber Eats, střihnul mimo jiné připomínku své slavné role z filmu Vlk z Wall Street. Jeho konspirační teorie zní, že je tu proto, aby lidé dostali hlad a spousty toho snědli. Na což se Uber Eats pochopitelně hodí. Jedna filmová hvězda značce nestačila. Ve spotu se tak mihnou i Kevin Bacon, Sean Evans, režisérka filmu Barbie, Greta Gerwig, Charli XCX a Martha Stewart.
Dove | These Legs
Na velkou reklamní scénu přiběhl i Dove se svou cestou empatického marketingu. Tentokrát po ní (v idylickém americkém předměstí) běží malá holčička. Sdělení spotu vám vysvětlí jednoduché popisky. Ve 3 letech si myslela, že jsou její nohy nezastavitelné, ve 14 si bude myslet, že jsou nesnesitelné. Dove tím připomíná, že 1 ze 2 dívek, které skončí se sportem, tak dost možná činí kvůli kritice jejich postavy, se kterou se setkaly.
Jde o skvělou ukázku silné myšlenky, která jde prodat i za velmi nízkých produkčních nákladů. To vše zcela v linii dlouhodobé komunikace značky, která tímto kusem osloví ženy všeho věku.
Jeep | Owner's Manual
Z ranku velmi výpravných spotů s celebritou je také počin Jeepu. Netradičně je ovšem uklidňující a spojující. Nablýskaný Jeep je snad v půlce záběrů, ale diváci se dozví i to, že mávnout na pozdrav můžete i těm, s nimiž nejste přáteli, že si každý může vybrat, co mu vyhovuje — včetně spalovacího, nebo elektrického motoru. A také to, že můžete milovat Jeep, i když se jmenujete Ford, Harrison Ford.
Mountain Dew | Kiss From A Lime ft. SEAL, Becky G
Značka Mountain Dew si zakládá na reklamách, které jdou téměř za hranu představitelného. A to rozhodně platí pro zpěváka Seala zmorfovaného v tuleně, který zpívá variaci na svůj největší hit Kiss From The Rose, zatímco kolem něho skáčou kosatky. Mimochodem dnes už to není polibek růže, ale tropické limetky.
Pringles | The Call of The Mustaches
Pringles skvěle hrají s jedním ze svých „distinctive assets“, a tak v jejich spotu doslova létají kníry.
Angel Soft | The Big Game Potty-tunity
Jsme přesně za půlkou našeho přehledu a chtělo by to pauzu. O pauzách během Super Bowlu se tedy na toaletu nechodí — minimálně, pokud jste fanoušci reklam, ale my i milovníci amerického fotbalu si někdy prostě odskočit musíme. Přinášíme tak jeden tematický spot, který je podprůměrný zpracováním, ale skvělý svou myšlenkou. Značka toaletního papíru Angel Soft věnovala svých 30 vteřin tomu, aby diváky povzbudila k návštěvě oné místnosti. Tou, kde se mohou s produktem značky potkat. Být v daném breaku inzerenti za tímto spotem, chceme slevu.
Budweiser | First Delivery
Nech to koňovi. Touto poučkou se řídí Budweiser od roku 1975. Od tohoto roku se clydesdálští koně objevili ve 47 reklamách značky vysílaných během Super Bowlu. Tentokrát si v něm můžete užít tradičního humoru.
Tedy začátek vtipu: „Přijde kůň do baru…“ padne až na závěr spotu a jeho autor ho rozhodně nemyslel tak doslovně, jako se to stane. Děj předtím se na humorné situace nezaměřuje, spíš jde o hrdinský koňský epos, v němž jde clydesdálský kůň jako jeho hlavní osamocený hrdina za jedním cílem: nějak dostat do hospody sud s pivem. Jde spíše o odrostlejší hříbě než o dospělého hřebce, právě 8 z nich ve čtyřspřeží táhlo pivovarský vůz původně, a jeden sud jim z něj vypadl.
Hellman‘s | When Sally Met Hellmann's
Meg Ryan a Billy Crystal znovu přehráli slavnou scénu z filmu Když Harry potkal Sally. A pochopitelně byla orgastická, tentokrát díky majonéze Hellmann's.
Coors Light | Slow Monday
Pondělí po Super Bowlu bývá pro mnoho jeho diváků hodně pomalé. Asi tak jako pro ekipu lenochodů z reklamy Coors Light. Ta už během zápasu navrhla sledujícím, aby si raději dali její pivo bez alkoholu, aby tak nedopadli.
Instacart | We’re here
A na závěr tu máme asi nejpovedenější úlitbu generaci X. Jezevčíci v hot dogu z reklamy na Heinz, Mr. Proper (co čistí, až se sami vidíte), Kool-aid man, Chester značky Cheeto, Monkey Puppy Baby od Mountain Dew, tlupa králíčků Duracellů — ti všichni běží domu, kde už čeká na verandě „Mr. Old Spice“ na bílém koni. Sešli se v reklamě, a nakonec i přeneseně v nákupní tašceInstacart, služby nabízející vám možnost objednat si zboží ze stovek kamenných obchodů.
Tip redakce
Zdroj: Old Spice
Poznejte jednu z postav posledního představeného spotu blíže.
Reklama s „nadsamcem Old Spice manem“ je nejen vtipná, ale také dokázala zdvojnásobit prodeje a změnit vnímání a komunikaci značky. Podívejte se na případovou studii jedné z nejobdivovanějších kampaní posledního čtvrtstoletí v článku: