Trend využívání nativních videí před sdílením těch z YouTube dostihl i Twitter
O videích vkládaných přímo na Facebook již bylo řečeno mnoho. Mají vyšší dosah než příspěvky s odkazy na video na YouTube, a tak se je značky naučily využívat. Misky vah se definitivně obrátily v prosinci, kdy poprvé bylo více videí vloženo přímo na Facebook než sdíleno na největším sociálním médiu odkazem na YouTube.
Nyní se trend preference nativních videí začíná prosazovat i na Twitteru. Nedávný průzkum od Socialbakers ukázal, že už velmi brzy bude více videí vloženo přímo na Twitter a ne sdíleno pomocí odkazu na YouTube. Ukazují to data 500 nejúspěšnějších značek na Twitteru z první poloviny letošního roku.
Surová červencová data ukázala, že 1 318 videí bylo vloženo přes YouTube a 1 208 přímo na Twitter. Zajímavé je také sledovat, jak se daří dalším dvěma video kanálům, které patří pod křídla Twitteru. Periscope, který od března slouží ke zprostředkování živých přenosů, velmi rychle dorostl svého staršího bratra Vine. Podle průzkumu celkem 283 videí bylo na Twitter vloženo přes Periscope a 279 skrze Vine.
Co se týká míry zaujetí, tak z větší aktivity uživatelů se těší videa vložená přes Vine. Obecně lze ale konstatovat, že větší úspěch mají videa přímo vložená na Twitter. Tento trend zůstavá stejný už od ledna a může ještě zesílit díky autoplay videím, které Twitter představil v červnu.
Zdroj: MarketingLand