Twitter narazil na "první strop".
20. 11. 2009
| RaTP
Twitter, nástroj, který každého uchvacoval svým raketovým růstem, pravděpodobně narazil na "první strop" - tedy limit, kdy se ke službě hlásí noví uživatelé zejména kvůli exploraci služby. V létě nastalo zpomalené růstu, na podzim 2009 pak návštěvnost Twitteru v USA začíná klesat.
Ilustrační obrázek |
Twitter, nástroj, který každého uchvacoval svým raketovým růstem, pravděpodobně narazil na "první strop" - tedy limit, kdy se ke službě hlásí noví uživatelé zejména kvůli exploraci služby. V létě nastalo zpomalené růstu, na podzim 2009 pak návštěvnost Twitteru v USA začíná klesat.
A to velmi výrazně - mezi zářím a říjnem 2009 nastal podle agentury Nielsen pokles o 27,8 procenta, což činí 18,9 milionu RU. comScore pak ohlásil o něco méně dramatická čísla - 8,1% pokles a Compete dokonce pouze 2,1% pokles.
Přestože se čísla liší, je jasné, že zájem o službu opadá. Důvod? Uživatelé buď zjistili, že Twitter pro ně není to pravé a nebo přešli na jiné platformy typu third-party applications nebo volí mobilní přístup.
Štítky dokumentu: Mobilní aplikace Twitter