Twitter testuje nový nástroj Twitter Analytics
Sociální síť Twitter je dobrý komunikační nástroj nejen pro soukromé využití. Své si zde najdou i mnohé značky a firmy. Svůj twitter účet mohou používat i v oblasti marketingu.
Nyní oblíbená mikroblogovací služba představila funkci Twitter Analytics. Tento nástroj slouží uživatelům pro monitorování a správu jejich účtů. Novinka je velmi užitečnou službou právě pro firmy, které tak snadno zjistí, kolik kliknutí jim daný tweet vynese.
Produkt nabízí několik výhod. Majitelům webů zobrazí detailní informace o tom, kolik tweetů odkazuje na jejich stránky a kolik jim přilákají návštěvníků. Nabídne i nejúspěšnější a nejsledovanější odkazy za den, týden nebo za celý měsíc. Twitter Analytics rovněž měří efektivitu tlačítka Twitter Button.
V současné chvíli novinku testuje pouze několik vybraných uživatelů. Twitter však plánuje analytický nástroj zpřístupnit všem v co nejbližší době.
Zdroj: www.mashable.com, www.techcrunch.com