Twitter zlepšuje cílení reklam. Promoted Tweets budou více relevantní.
Sociální sítě vylepšují v závodním tempu svoje reklamní nabídky. Možnost přesnějšího cílení je ceněná zlatem. Inovaci do svého reklamního programu v poslední době přinesl i Twitter. Inzerenti pracující s Promoted Tweets mají nyní k dispozici vylepšené cílení při vyhledávání na základě klíčových slov.
Twitter umožňuje inzerentům vybírat ze tří možností shody klíčových slov: přesná shoda, shoda ve frázi a základní shoda v klíčových slovech. Další užitečnou funkcí je “negative keyword targeting”. Díky vyloučení nechtěných spojení s klíčovými slovy se tak reklama pravděpodobněji nezobrazí v irelevantním a nechtěném kontextu.
Uveďme si příklad. Vaše firma se zabývá prodejem zimního oblečení, například i kabátů. V reklamní strategii vsadíte na klíčová slova - když někdo zadá do vyhledávání slovo kabát, vyskočí odkaz na vás. Jak se ale vyhnout spojení se skupinou Kabát? Právě pomocí nechtěných spojení s klíčovými slovy. V jazyce Google AdWords - vylučující klíčová slova. Tam by patřila například slova jako Vojtek, album, koncert, …
V angličtině je příklad vylučujících klíčových slov prezentován na příkladu: bacon x Kevin Bacon.
Twitter chce svým inzerentům práci se zadáváním reklam a klíčových slov ještě více usnadnit, proto mají k dispozici i propojení s jinými reklamním službami. Například s již zmíněnými Google AdWords. Tím ale reklamní vylepšení pořád nekončí. Twitter se také rozhodl propojit Promoted Tweets při vyhledávání s Trending Topics (aktuálními trendy). Pro inzerenty to znamená být neustále ve střehu a zjišťovat, jaká témata právě hýbou Twitterem. Ale zase na druhou stranu mohou populární téma využít ke své lepší propagaci. Například, když se u zprávy o těhotné celebritě objeví odkaz na nákup dětského oblečení.
Zdroje: www.advertising.twitter.com, www.marketingland.com