Tyčinka Snickers skvěle využila slogan „You're Not You..." na zadní straně časopisu Sport Illustrated
Ten, kdo vymyslel pro Snickers slogan „You're not you when you're hungry", by měl mimo svého honoráře dostat jako poděkování i doživotní zásobu čokoládových tyčinek s arašídy a karamelem. Dá se totiž aplikovat v nesčetném množství situací. Po sitcomovém scénáři reklamy z nedávného Super Bowlu přichází Snickers s novým využitím. Obálku plavkového čísla Sport Illustrated ovládla krásná Hannah Davis s kalhotkami napůl žerdi. Zadní stranu časopisu ovšem vlastní Snickers.
Reklama imituje cover fotografii, je na ní ovšem mnohem méně přístupná modelka v podobě bájné Medúzy - je totiž nenajedená. Upoutávky na články pak mají třeba tato znění „HLAD ZE MĚ UDĚLAL netolerantní mytologickou postavu" a „POTŘEBUJE SNICKERS ne další kamenné sochy". Samotný název časopisu je pak přejmenován ze Sport Illustrated na SUPER IRRITATED (v překladu Super rozladěná - pozn. red.). Samozřejmě. Celý koncept má ten nedostatek, že většina modelek neviděla pořádné jídlo pěkných pár plavkových sezón, a přesto tak nepřátelsky nevypadají. Přesto jde dle nás o skvělou ukázku marketingu a další příklad toho, že dobrý a univerzální slogan má cenu zlata.
Zdroj: AdWeek
Tip redakce:
Není to poprvé, co značka Snickers využila svůj slogan ve zcela nečekané situaci. Loni na jaře se stal virál s více než 3 miliony zhlédnutí z australských stavebních dělníků, kteří byli z hladu tak mimo, že pokřikovali na kolemjdoucí ženy místo obvyklých oplzlostí moudré myšlenky jako: „Víš, co bych chtěl vidět? Společnost, ve které vnímání žen jako věcí ustoupí genderově neutrální interakci bez domněnek a očekávání!" Podívejte se na to ZDE.