Tyčinka Snickers skvěle využila slogan „You're Not You..." na zadní straně časopisu Sport Illustrated

10. 2. 2015 | Petr Michl



Ten, kdo vymyslel pro Snickers slogan „You're not you when you're hungry", by měl mimo svého honoráře dostat jako poděkování i doživotní zásobu čokoládových tyčinek s arašídy a karamelem. Dá se totiž aplikovat v nesčetném množství situací. Po sitcomovém scénáři reklamy z nedávného Super Bowlu přichází Snickers s novým využitím. Obálku plavkového čísla Sport Illustrated ovládla krásná Hannah Davis s kalhotkami napůl žerdi. Zadní stranu časopisu ovšem vlastní Snickers.

Reklama imituje cover fotografii, je na ní ovšem mnohem méně přístupná modelka v podobě bájné Medúzy - je totiž nenajedená. Upoutávky na články pak mají třeba tato znění „HLAD ZE MĚ UDĚLAL netolerantní mytologickou postavu" a „POTŘEBUJE SNICKERS ne další kamenné sochy". Samotný název časopisu je pak přejmenován ze Sport Illustrated na SUPER IRRITATED (v překladu Super rozladěná - pozn. red.). Samozřejmě. Celý koncept má ten nedostatek, že většina modelek neviděla pořádné jídlo pěkných pár plavkových sezón, a přesto tak nepřátelsky nevypadají. Přesto jde dle nás o skvělou ukázku marketingu a další příklad toho, že dobrý a univerzální slogan má cenu zlata.

Zdroj: AdWeek


Tip redakce:

Není to poprvé, co značka Snickers využila svůj slogan ve zcela nečekané situaci. Loni na jaře se stal virál s více než 3 miliony zhlédnutí z australských stavebních dělníků, kteří byli z hladu tak mimo, že pokřikovali na kolemjdoucí ženy místo obvyklých oplzlostí moudré myšlenky jako: Víš, co bych chtěl vidět? Společnost, ve které vnímání žen jako věcí ustoupí genderově neutrální interakci bez domněnek a očekávání!" Podívejte se na to ZDE.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: