V novém vydání časopisu Playboy bez nahotinek je „nahoře bez" jen vodka Stolichnaya
Na světě je první vydání amerického verze časopisu Playboy, které je prosté jakékoliv odhalené erotiky. Zkrátka neuvidíte v něm ani bradavku. Tento krok byl motivován snahou přilákat více inzerentů, u nichž jinak platí, že své reklamy nechtějí mít vedle tzv. NSFW obsahu.
Mezi ně nepatří tradiční ruská vodka Stolichnaya, a tak si ve své reklamě v aktuálním čísle časopisu neodpustila postesknutí po hanbaté minulosti. Její láhev je totiž tak trochu „nahoře bez". První z printů vytvořených reklamní agenturou The Martin Agency proto doplňuje text: „Jediná fotografie nahoře bez v tomto vydání." Na dalším pak už připíjí na ponechání jen velmi mála lidské představivosti.
Hodnotíme to jako skvělé marketingové číslo značky, k níž jistá nostalgie k „starým dobrým časům" neodmyslitelně patří.