Virální hit Audi ukazuje, že zimní radovánky jsou možné i bez sněhu
Tato reklama je pořádná jízda!
Čeká vás pohled na prvotřídního lyžaře, který se řítí strmým svahem, občas přidá na skocích nějaký ten trik a nebojí se zajet ani do lesa a vyzkoušet si slalom mezi stromy. Jediné, co chybí, je sníh. A to je asi také hlavní důvod, proč se stal spot od agentury Lowe Stratéus propagující Audi Quattro takřka okamžitě virálním hitem.
Pomohlo tomu jistě i to, že odvážným sportovcem je lyžařský šampion a filmař Candide Thovex, kterého sledují na jeho kanálech v sociálních médiích statisíce fanoušků. Stačila tak publikace na jeho facebookovém a virální spirála se začala točit.
Thovex překonává travnaté stráně, štěrkové cesty, políčko obilí, dřevěnou lávku, ale i obyčejnou horskou asfaltovou cestu, na které se mu od lyží doslova jiskří. Po leteckém triku provedeném nad projíždějícím traktorem spadne Thovex přímo do otevřeného kufru Audi Quattro a chce si to zkusit hned nanovo. Může. Slogan spotu a vozů Audi s pohonem všech čtyř kol totiž zní: „Všechny podmínky jsou perfektní podmínky."
„Současná technologie Quattro je představována především jako pomocník pro jízdu na sněhu nebo zmrzlé vodě... Klient chtěl ukázat Quattro v horském prostředí bez sněhu. Poté nám někdo připomněl, že jde bez něj i lyžovat. A tak to vzniklo!" popsal vznik pojetí reklamy Account Director agentury Lowe Stratéus, Ludovic Pagot, portálu Adweek.
Pokud si myslíte, že se celá jízda sjela „šusem" na jeden zátah, mýlíte se. Původně plánované tři natáčecí dny se dokonce prodloužily na dvojnásobek. Nejnáročnějším úkolem prý bylo usměrnit stádo krav, aby se z úleku z lyžaře nevydaly na úprk z kopce dolů.
Kombinace filmařských i pasteveckých schopností týmu najatého Audi se nicméně vyplatila. Video má v okamžik publikace článku již přes 1,5 milionů zhlédnutí.
Zdroj: Adweek