Vítěz Stanley Cupu Chicago Blackhawks zakoupil celostránkovou inzerci v The Boston Globe, aby poděkoval Bruins a městu Bostonu

28. 6. 2013 | Petr Michl

I sportovní kluby si rády budují dobrou pověst. V USA se to projevuje třeba tím, že hráči profesionálních lig mají mimo svých obvyklých povinností i ty charitativní mimo hřiště. Dnes se to již stalo předpokládaným standardem. Některé organizace nicméně dokážou ukázat svůj formát i činy, které od nich nikdo nečeká. Podařilo se to i čerstvému vítězi Stanley Cupu, Chicago Blackhawks, když zakoupil celostránkovou inzerci v The Boston Globe, aby poděkoval svému finálovému soupeři, týmu Bruins, a městu Bostonu.

Celou stránku bostonského deníku zaplnil dopis děkující za to, co se dělo během finálové série mimo led, za dobrý sportovní duch a uznání, které Černí jestřábi pociťovali jako soupeři domácího týmu.



Termín „Boston strong“ spojený se soudržností města po nedávných bombových útocích žil i během hokejových bitev Stanley Cupu. Poslední odstavec dopisu na to odkazuje: „Stejně jako zbytku světa, i obyvatelům Chicaga poslední dny připomněly sílu Bostonu. Prosím vezměte na vědomí, že smekáme pomyslný klobouk před velkým srdcem a velkorysým duchem vašeho města. Vedete příkladem a nastavili jste laťku pro ostatní skutečně vysoko.“

Není příliš co dodat. Klobouk dolů i před týmem Chicago Blackhawks.

Zdroj: www.boston.com

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: