Vojta Kotek unesl prodavače z BAUHAUSu
Síť hobby marketů BAUHAUS pokračuje v kampani „Nešikovný manžel“ a spouští dnes další, jarní verzi. V hlavní roli se opět objeví Vojta Kotek, který bude čelit nečekaným výzvám na stavbě, v domě a na zahradě. Spotům tentokrát dominuje claim „Nechte se unést odbornou pomocí a širokým sortimentem“, ve kterém se Vojta rozhodne unést prodavače BAUHAUSu, aby mu radil přímo na zahradě. Kromě Vojty Kotka uvidí diváci ve scénkách také Zdeňka Charváta v roli zaměstnance.
„Kampaň zábavným a milým způsobem upozorňuje na sílu odborného poradenství v centrech BAUHAUS. Z vlastní zkušenosti víme, že se řada projektů bez profesionální rady neobejde. Naši školení zaměstnanci jsou proto vždy připraveni zákazníkům pomoci jak s nákupem, tak s jejich projekty. Nadále se ve spotech zaměřujeme také na širokou nabídku sortimentu pro dílnu, dům a zahradu,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.
Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang. Produkci měla opětovně na starosti společnost Stink Films. „Po úspěchu loňské kampaně máme rozhodně na co navázat a věříme, že letos nastavenou laťku překonáme. Vojtovy kutilské eskapády jsou opravdu vděčným tématem a mezi zákazníky na ně máme skvělou odezvu. Je pro nás radostí se do nich společně s ním pouštět i tentokrát,“ uvádí tvůrčí tým Jinej Gang. Nákup TV prostoru a supervizi produkce zajišťuje nadále agentura Knowlimits.
Na obrazovkách se spoty objeví hned v několika formátech. Jarní kampaň bude k vidění na televizních stanicích skupin Prima Group a Atmedia. Na 30s spoty navážou také 10s remindery a doplní je sponzoring na stanicích Nova Group a ČT. Komunikace probíhá napříč mediatypy a k vidění bude i on-line, v printu nebo OOH, nechybí ani rádio. Vše bude doplněno o instore prvky přímo v odborných centrech BAUHAUS.
Tip redakce
Připomeňte si první spot Bauhausu s Vojtou Kotkem v hlavní roli i režisérském křesle.