Volkswagen láká řidiče, aby se nechali pohltit luxusem

13. 7. 2011 | Barbora Novosadová
Automobilka Volkswagen ve svém novém reklamním spotu na luxusní model Touareg nabádá řidiče k tomu, aby doslova spadli do luxusu.

Automobilka Volkswagen ve svém novém reklamním spotu s názvem "Sleepwalker" na luxusní model Touareg nabádá řidiče k tomu, aby doslova spadli, zřítili se do luxusu (v originále: Fall in luxury.).

Koncept spotu je vcelku zajímavý: muž každý večer uléhá do své postele, ale každé ráno se probouzí znovu a znovu ve svém Touaregu. Zkrátka se od pocitu přítomnosti luxusu nemůže odpoutat. Svůj vůz má, zdá se, nade vše rád a ještě k tomu je náměsíčný.

Se svou stopáží 1 a půl minuty je však reklama poněkud dlouhá. Její délka by se dala odpustit, pokud by spot vygradoval do překvapivého či plnohodnotného závěru. Závěr, kdy dívka ráno leží na střeše Touaregu je vcelku očekávatelný a spíše než umocněním onoho nádechu luxus, který se nám Volkswagen snaží ukázat, je zopakováním předchozího děje.

Zajímavý nápad ovšem spotu nelze upřít, stejně tak jako půvabnou hudbu, kameru a střih. Reklama vyšla z dílny agentury DDB z Austrálie.
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: