Volkswagen poslechl fanouška a vytvořil hi-tech kočárek, který vás dokáže následovat jako stín

12. 8. 2015 | Petr Michl

 

Nejlepší vizitkou pro značku je, když udělá pro zákazníka něco navíc. To, co nečeká, ale o to víc ho to potěší. Přesně to se povedlo nizozemské pobočce Volkswagen ve spolupráci s agenturou  Achtung.

Před několika měsíci byla uvedena její reklama, v níž aktéři očekávali od svých věcí nemalé schopnosti. A týkalo se to i jedné matky, která nemohla pochopit, proč kočárky neumí automaticky brzdit. Když byla reklama publikovaná na Facebooku, jeden z fanoušků navrhl, že by takový kočárek mohli ve VW vyrobit. A tak se také stalo.

Ve videu níže můžete spatřit vývoj událostí, jenž přešel od zmíněného komentáře na Facebooku k funkčnímu prototypu během několika týdnů. A neskončilo to jen u automatických brzd. Díky zabudování senzoru z nového modelu VW Golf a elektromotoru jako zdroje pohybu, dokáže kočárek udržovat konstantní vzdálenost s objektem před ním. Když tento objekt zrychlí, kočárek zrychlí také, na zpomalení zareaguje totožně, stejně tak pak i v případě zastavení. Lapidárně řečeno, takový kočárek vás může následovat jako stín. Skvěle to ilustruje ukázka na konci videa, která také naznačuje, kdo tuto inovaci nejvíce ocení - líní tátové, pro něž mohou být procházky s kočárkem najednou mnohem zábavnější.



Asi se nedá předpokládat, že by Volkswagen založil kočárkovou divizi. Přesto je potěšující vidět, jak nám mohou technologie zpříjemnit život. Fakt, že tento zážitek dokázala zprostředkovat automobilka pouze na základě komentáře fanouška, si pak zaslouží samostatnou pochvalu.

Zdroj: Creativity Online

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: