VŠB–TUO ukazuje zájemcům o studium celý kampus na interaktivní microsite

12. 3. 2018 | Petr Michl
Dokáže univerzitní život nabídnout víc než guláš se šesti v menze? Kampaň „Ukaž se“ od Fakulty strojní a Fakulty elektrotechniky a informatiky VŠB–Technické univerzity v Ostravě na své microsite využívá prvky gamifikace, aby o tom přesvědčila zájemce o studium s pomocí her a interaktivních videí.

Fakulta strojní a Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO láká ke studiu novými spoty, které jsou zasazeny do barokního prostředí. 

Hlavní hrdina videa vždy předběhne dobu nějakým vynálezem ze současnosti a někdo z barokního obsazení to nevydýchá.


Ano, je to slušně zahrané, spot má jistou dynamiku, ale pouhá naleštěná škodovka na závěr je trochu zklamáním. Více technologicky spjatý se studiem na VŠB-TUO je spot, kde se setkáte s moderní taneční lekcí.

Reklamy natočené režisérem Richardem Dittrichem rozhodně neurazí. Nevyvolají ovšem takové nadšení, že studovat na VŠB-TUO je příležitostí, kterou si nemůžete nechat ujít. Z tohoto pohledu si v rámci kampaně „Ukaž se“ zaslouží větší pochvalu interaktivní microsite.

Na ní jsou jednotlivé budovy kampusu pod zámkem a otevřete je po zodpovězení série otázek v interaktivní hře, která sice porovnává neporovnatelné, ale uvažování prověří.

Po zvládnutí dostatečného počtu otázek, můžete v konkrétní budově poznat díky videům její zákoutí více do detailů. Na kolejích tak můžete projít pokoje nerdů, ale i běžných kluků a holek. V laboratořích FEI pak poznáte i větší technologické vychytávky než testování spořičů obrazovky v opuštěné počítačové učebně.



V „laboratoři formule" si pak zájemci mohou prožít i kancelářkou zastávku v pit stopu.




A nemůže chybět ani obligátní guláš se šesti v menze.



Výše představené spoty by se asi nejlépe daly pojmenovat adjektivem zapomenutelné. Interaktivní prohlídka na stránkách microsite Ukaž se ovšem dá zájemcům o studiu díky řadě videoobsahu spousty dalších důvodů, proč studium zvažovat. Díky gamifikačním prvkům to navíc dělá zábavným způsobem, který k tomu návštěvníky webu úspěšně povzbuzuje.

Kam dál? 



Přijdou vám spoty VŠB–TUO  příliš krotké? Před dvěma lety to vzalo marketingové oddělené stejné univerzity pěkně od podlahy a tahounem jejich muzikálu s virálními ambicemi byl docent Vlákno představovaný Michalem Kavalčíkem a.k.a. Rudou z Ostravy. Podívejte se na něj v článku Hey lamo! Technickou univerzitu Ostrava propaguje docent Vlákno.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: