Vzrostla poptávka po kvalitním reklamním textilu včetně funkčních materiálů

18. 3. 2011 | TAM
Společnost Gekko Promotion představila při příležitosti uvedení svého nového katalogu některé trendy, s nimiž se dodavatelé reklamního textilu v posledních měsících setkávají. Znovu se potvrdilo, že český trh začíná být náročnější - vzrůstá totiž poptávka po kvalitních materiálech i módní stránku výrobků.

Katalog reklamního textilu 2011,  zdroj: Gekko

Společnost Gekko Promotion představila při příležitosti uvedení svého nového katalogu některé trendy, s nimiž se dodavatelé reklamního textilu v poslední době setkávají. Znovu se potvrdilo, že český trh začíná být náročnější - vzrůstá totiž poptávka po kvalitních materiálech i tlak na módní stránku výrobků.

„Trh s reklamním textilem je již poměrně vyzrálý, klienti jednoznačně oceňují kvalitu,“ uvádí Martin Rázek z Gekko Promotion. Podle něj je snad již pryč období, kdy se ve velkém prodávaly produkty z nekvalitních materiálů s krátkou životností.

Důkazem může být i fakt, že do kurzu se dostávají i dražší funkční materiály - funkční úplety nebo například softshell. Projevuje se také důraz na módnost, eleganci i víceúčelovost textilu.
„Značky reklamního textilu jako je James & Nicholson, Henbury, Result či Stormtech poskytují srovnatelnou kvalitu s maloobchodními značkami a poptávka po nich rok od roku roste,“ uzavírá Rázek.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: