Vzrostla poptávka po kvalitním reklamním textilu včetně funkčních materiálů
Katalog reklamního textilu 2011, zdroj: Gekko |
Společnost Gekko Promotion představila při příležitosti uvedení svého nového katalogu některé trendy, s nimiž se dodavatelé reklamního textilu v poslední době setkávají. Znovu se potvrdilo, že český trh začíná být náročnější - vzrůstá totiž poptávka po kvalitních materiálech i tlak na módní stránku výrobků.
„Trh s reklamním textilem je již poměrně vyzrálý, klienti jednoznačně oceňují kvalitu,“ uvádí Martin Rázek z Gekko Promotion. Podle něj je snad již pryč období, kdy se ve velkém prodávaly produkty z nekvalitních materiálů s krátkou životností.
Důkazem může být i fakt, že do kurzu se dostávají i dražší funkční materiály - funkční úplety nebo například softshell. Projevuje se také důraz na módnost, eleganci i víceúčelovost textilu.
„Značky reklamního textilu jako je James & Nicholson, Henbury, Result či Stormtech poskytují srovnatelnou kvalitu s maloobchodními značkami a poptávka po nich rok od roku roste,“ uzavírá Rázek.