WebTop100: Tvorba obsahu, SEO, influencerský trh - jaký vliv má na jejich vývoj AI?

29. 10. 2024 | redakce, TZ

Klíčové osobnosti českého onlinu se v průběhu tradiční konference WebTop100 zaměří na vliv umělé inteligence na tvorbu obsahu, SEO a vyhledávací algoritmy, v přednáškách a panelových diskuzích proberou také možnosti měření kampaní a zahraniční marketplaces. Poradí, jak si získat zahraniční zákazníky s ohledem na specifika jednotlivých trhů, nebo jak v dnešní době nepozornosti prosadit svůj projekt. A zabrousíme i do interní komunikace.  

S odborníky na digitální marketing, e-commerce a CEO řady významných agentur se setkáme 14. listopadu v hotelu Comfort Prague.  

Konkrétní témata: 

Umře SEO kvůli generativní AI? 

Přednáška Pavla Ungra prozkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy, zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie, a zda generativní AI posune SEO směrem k novým metodám optimalizace.  

Sonda do influencerského trhu 

Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petr Srnu, CEO World of Online.  

Jak maximálně zefektivňovat retenční mechanismy napříč Evropou? 

Lukáš Havlásek z Notino se ve své přednášce zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí a předvede, jak lze vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů a lokální chování spotřebitelů.  

Vyhodnocování reklamních kampaní v roce 2024 a dál 

Tento rok přinesl pro jednotlivé disciplíny online reklamy mnoho výzev zejména v oblasti sběru dat a vyhodnocování kampaní. Jak co nejefektivněji číst data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace našich kampaní ukáží společně CEO Markéta Kabátová & spolumajitel Petr  Bureš z uLab.  

Píše AI česky líp než průměrný Čech? 

Před rokem jsme se schopnostem AI v češtině mohli zasmát, letos už je v několika krocích schopná připravit článek k téměř finální editaci. Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock. 

Jak správně navrhnout zapojení AI do digitálního produktu z pohledu uživatele 

Spolumajitel agentury 2FRESH Jakub Karlec ukáže, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku tak, aby AI funkce byly intuitivní, přístupné a skutečně řešily potřeby uživatelů.  

Dále vystoupí například: 

  • CEO Fragile media Daniel Kafka  

  • Managing Partner z Digital First Marketing Group Tomáš Jindříšek 

  • Partner & CPO Taste Jan Tichý  

  • Marketing consultant Ondřej Sláma  

  • CEO Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal  

  • Komunikační stratég Irena  Zatloukalova  

Nedílnou součástí konference je vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií soutěže digitálních projektů WebTop100. Ve druhém sále bude probíhat paralelní proud s nejzajímavějšími case studies z letošního ročníku.


konference WebTop100

Kdy: 14. listopadu

Kde: v hotelu  hotelu Comfort Prague

Prohlédněte si program konference a zaregistrujte se.

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: