WebTop100: Tvorba obsahu, SEO, influencerský trh - jaký vliv má na jejich vývoj AI?
Klíčové osobnosti českého onlinu se v průběhu tradiční konference WebTop100 zaměří na vliv umělé inteligence na tvorbu obsahu, SEO a vyhledávací algoritmy, v přednáškách a panelových diskuzích proberou také možnosti měření kampaní a zahraniční marketplaces. Poradí, jak si získat zahraniční zákazníky s ohledem na specifika jednotlivých trhů, nebo jak v dnešní době nepozornosti prosadit svůj projekt. A zabrousíme i do interní komunikace.
S odborníky na digitální marketing, e-commerce a CEO řady významných agentur se setkáme 14. listopadu v hotelu Comfort Prague.
Konkrétní témata:
Umře SEO kvůli generativní AI?
Přednáška Pavla Ungra prozkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy, zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie, a zda generativní AI posune SEO směrem k novým metodám optimalizace.
Sonda do influencerského trhu
Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petr Srnu, CEO World of Online.
Jak maximálně zefektivňovat retenční mechanismy napříč Evropou?
Lukáš Havlásek z Notino se ve své přednášce zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí a předvede, jak lze vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů a lokální chování spotřebitelů.
Vyhodnocování reklamních kampaní v roce 2024 a dál
Tento rok přinesl pro jednotlivé disciplíny online reklamy mnoho výzev zejména v oblasti sběru dat a vyhodnocování kampaní. Jak co nejefektivněji číst data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace našich kampaní ukáží společně CEO Markéta Kabátová & spolumajitel Petr Bureš z uLab.
Píše AI česky líp než průměrný Čech?
Před rokem jsme se schopnostem AI v češtině mohli zasmát, letos už je v několika krocích schopná připravit článek k téměř finální editaci. Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock.
Jak správně navrhnout zapojení AI do digitálního produktu z pohledu uživatele
Spolumajitel agentury 2FRESH Jakub Karlec ukáže, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku tak, aby AI funkce byly intuitivní, přístupné a skutečně řešily potřeby uživatelů.
Dále vystoupí například:
-
CEO Fragile media Daniel Kafka
-
Managing Partner z Digital First Marketing Group Tomáš Jindříšek
-
Partner & CPO Taste Jan Tichý
-
Marketing consultant Ondřej Sláma
-
CEO Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal
-
Komunikační stratég Irena Zatloukalova
Nedílnou součástí konference je vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií soutěže digitálních projektů WebTop100. Ve druhém sále bude probíhat paralelní proud s nejzajímavějšími case studies z letošního ročníku.
konference WebTop100
Kdy: 14. listopadu
Kde: v hotelu hotelu Comfort Prague
Prohlédněte si program konference a zaregistrujte se.