Zábavná kampaň Uberu upozorňuje na to, že si přes něj můžete koupit jízdu vlakem

15. 11. 2023 | Petr Michl
„Váš řidič přijíždí v modré lokomotivě South Western,“ říká jeden z řady billboardů těžících z rozdílu mezi komunikací aplikace na objednání taxi a vlaku. Nyní umí v Británii ta od Uberu obojí a upozorňují na to desítky kreativních billboardů a 2 spoty.


Váš vůz přijede za 3 minuty na nástupiště číslo 4.

Uber uvedl ve Velké Británii možnost koupit jízdenky na vlak z jeho aplikace. Ano, je to nezvyklé. A ještě více to vyzní v kampani od agentury Mother London, která si s hraje s jazykem tradiční komunikace Uberu vůči zákazníkům v aplikaci a také zákazníků s řidičem taxi.

Její součástí jsou i dva spoty, ve kterých si lidé, co si právě koupili jízdu přes Uber, jdou promluvit se strojvedoucím vlaku. V prvním mu zatěká žena na kabinu, představí se a poděkuje, že na ní čeká. Na nástupišti pak předběhne jinou cestující. „Omlouvám se. Promiňte, ten je tu pro mě,“ utrousí k šokované ženě s kufrem předtím, než vstoupí do vlaku.

V dalším potu je strojvedoucí vyveden z míry tím, že by měl cestujícímu zastavit „kdekoliv blízko“ nádraží v Portsmouthu. Nestačilo by to přímo na něm?

Ještě nápaditější kousky se ale najdou v zástupu verzí outdoorové reklamy s faktickým oznámením: „Trains—now on Uber.“ Třeba v případě skutečně XXXXXXXL billboardu umístěného nad drážními kolejemi.



Váš řidič přijíždí v modré lokomotivě South Western.



Váš řidič přijede v 9:05, 11:05, 13:05 a 15:05.

 

Rozdělte si vaši jízdu s 200 lidmi.



Vaše jízda s Uberem nabízí 6 toalet.



Zarezervujte si vůz s 600 sedadly.



Baví nás ale i zvětšený špendlík z mapy aplikace v hale stanice London Victoria i další více funkční formáty z budov nádraží. Jde o uvedení nové služby s velkou parádou a vtipem.





Zdroj fotografií: Uber

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: