Zábavná kampaň Uberu upozorňuje na to, že si přes něj můžete koupit jízdu vlakem
Váš vůz přijede za 3 minuty na nástupiště číslo 4.
Uber uvedl ve Velké Británii možnost koupit jízdenky na vlak z jeho aplikace. Ano, je to nezvyklé. A ještě více to vyzní v kampani od agentury Mother London, která si s hraje s jazykem tradiční komunikace Uberu vůči zákazníkům v aplikaci a také zákazníků s řidičem taxi.
Její součástí jsou i dva spoty, ve kterých si lidé, co si právě koupili jízdu přes Uber, jdou promluvit se strojvedoucím vlaku. V prvním mu zatěká žena na kabinu, představí se a poděkuje, že na ní čeká. Na nástupišti pak předběhne jinou cestující. „Omlouvám se. Promiňte, ten je tu pro mě,“ utrousí k šokované ženě s kufrem předtím, než vstoupí do vlaku.
V dalším potu je strojvedoucí vyveden z míry tím, že by měl cestujícímu zastavit „kdekoliv blízko“ nádraží v Portsmouthu. Nestačilo by to přímo na něm?
Ještě nápaditější kousky se ale najdou v zástupu verzí outdoorové reklamy s faktickým oznámením: „Trains—now on Uber.“ Třeba v případě skutečně XXXXXXXL billboardu umístěného nad drážními kolejemi.
Váš řidič přijíždí v modré lokomotivě South Western.
Váš řidič přijede v 9:05, 11:05, 13:05 a 15:05.
Rozdělte si vaši jízdu s 200 lidmi.
Vaše jízda s Uberem nabízí 6 toalet.
Zarezervujte si vůz s 600 sedadly.
Baví nás ale i zvětšený špendlík z mapy aplikace v hale stanice London Victoria i další více funkční formáty z budov nádraží. Jde o uvedení nové služby s velkou parádou a vtipem.