Zalando vylepšuje funkce virtuální kabinky. Lidé si mohou vytvořit avatara dle svých skutečných proporcí

18. 10. 2024 | redakce, TZ
Až o 40 % se v testu snížily vratky zboží při využití nové funkce virtuální kabinky na Zalandu. Ta umožňuje zákazníkům vytvořit si 3D avatara přesně podle jejich individuálních tělesných rozměrů.

Společnost Zalando posouvá úroveň personalizaci díky své nejnovější virtuální zkušební kabince. Poprvé si zákazníci mohou vytvořit svého 3D avatara na základě svých tělesných proporcí, což zajistí lepší reprezentaci oblečení. Tato nová funkce vychází z technologie měření postavy Zalando 2023 a umožňuje zákazníkům zažít přizpůsobivější a opravdu realistický zážitek z online nakupování.

Aktualizovaná virtuální zkušební kabinka je dostupná ve čtrnácti evropských zemích včetně České republiky a nabízí výběr svrchních oděvů Levi‘s, jako jsou košile pro muže i ženy. Testování této nové funkce bude probíhat po dobu čtyř týdnů s cílem shromáždit potřebné poznatky a informace pro její další vývoj. Od zahájení pilotního projektu v roce 2022 využilo virtuální zkušební kabinku více než 80 000 zákazníků, kteří díky tomu mohli snadno zjistit, jak jim oděvy padnou, což pomohlo snížit počet vrácených výrobků kvůli neodpovídajícím velikost.

 

V prvních verzích naší virtuální zkušební kabinky vycházelo zobrazení prostřednictvím 3D avatarů ze statistického modelování. To využívalo hmotnost a pohlaví zákazníka k předpovědi jeho tvaru postavy. Ale každá postava je jedinečná. Díky integraci technologie měření postavy do naší virtuální kabinky si nyní zákazníci mohou vytvořit avatary, kteří přesně odrážejí jejich individuální postavu,“ říkáředitelka oddělení Size and Fit společnosti Zalando, Pelin Anli Bedirhanoglu. „Díky naší technologii virtuální zkušební kabinky jsme již zaznamenali až 40% snížení počtu vrácených kusů. Jakkoli jsou tyto výsledky limitované kvůli testovací fázi, představují slibný ukazatel jejího potenciálu zvýšit spokojenost zákazníků i partnerů značky.“

Díky vylepšené virtuální kabince Zalando si zákazníci mohou pomocí telefonu pohodlně představit, jak budou různé velikosti vypadat na jejich postavě, a mají přístup k 360° zobrazení. Oblečení si mohou také přiblížit a oddálit pro detailnější náhled. 

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: