Zatraceně čerstvý Heineken — vyrobený během 28 dní a připravený v den vašeho příletu

19. 9. 2017 | Kristýna Vozková
Letíte do Amsterdamu? Heineken vám na toulky městem připraví čerstvé pivo v lahvi s vaším jménem na etiketě a s mapou města.  

Heineken se od svého vzniku v roce 1893 vypracoval mezi deset nejprodávanějších piv na světě. Je tak dobrý, že ho doporučuje i samotný James Bond (Daniel Craig v bondovce Skyfall). V současné době ale stále roste popularita menších lokálních pivovarů. Heineken se tak rozhodl ukázat, že i on dbá na individuální přístup k zákazníkům a je hrdý na místo svého vzniku - Amsterdam.

V rámci kampaně „A 'Dam Fresh Heineken” tak měli mladí cestovatelé při příležitosti návštěvy holandské metropole možnost ochutnat toto výborné pivo. Ale ne jen tak ledajaké. Pivo, které se začalo připravovat přesně 28 dní před jejich návštěvou a čekalo na svého majitele v den příletu v lahvi se jménem a datem výroby na etiketě. 

A jak to Heineken dokázal? Díky spolupráci se svými partnery z řad leteckých společností i hotelů získala agentura DDB & Tribal údaje o pasažérech a mohla zacílit na ty, kteří měli v plánu město navštívit. Konkrétně se jednalo hlavně o mladé muže, u kterých bývá zájem o zlatavý mok obecně vyšší než u žen. Zhruba měsíc před jejich cestou jim byla nabídnuta lahev čerstvě vyrobeného piva. Bannerová reklama běžela ve Velké Británii, Irsku, Spojených státech, Německu, Španělsku a Itálii

Pak už stačilo jediné kliknutí a začala 28 denní výroba piva, během které byl zákazník informován o každém důležitém kroku výroby. Komunikace probíhala přes Messenger bota, který zároveň zjistil, jaká místa by si daný člověk přál v Amsterdamu navštívit.  

V den příletu na něj pak čekala lahev čerstvě uvařeného piva v pivovaru, opatřená etiketou se jménem a datem příletu a zabalená do jedinečného obalu s mapou, na které byly vyznačeny zájmové body podle komunikace s Messenger botem. 

Kampaň probíhala od února do dubna letošního roku a bylo během ní vytvořeno téměř 500 jedinečných piv pro nadšené cestovatele a pivaře. S takovou lahví se stal výlet do Amsterdamu určitě nezapomenutelným zážitkem.

Zdroje:adeevee.com,  gijs-joris.nl

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: