Značka Liquid Death vytvořila metalovou plenku na koncerty. Ocení ji ale fanoušci všech hudebních žánrů

6. 12. 2024 | Petr Michl
S touto plenkou neuděláte ostudu ani v mosh pitu. Značka perlivé vody Liquid Death vytvořila ve spojení s inkontinenčními potřebami pro dospělé, Depend, stylovou plenku „Pit Diaper“. S ní můžete zapomenout na po*rané ToiToiky i zaneřáděné záchody v klubech.

Co může být na koncertech otravné? Spousta věcí. Třeba, když před vámi stojí basketbalové družstvo; amatérský kameraman držící mobil nad hlavou celou dobu; fanynka/fanoušek zpívající nahlas a falešně slovo od slova to, co byste chtěli slyšet z pódia. Dle značky vody v plechovce Liquid Death je ale jedna věc úplně nejhorší: potřeba si jít odskočit na toaletu.

Ty nebývají zrovna ve stavu vysokého lesku. Liquid Death upozorňuje na to, že na nich mohou být pozůstatky vyzvráceného žaludku a klidně můžete i uklouznout po moči už cestou k míse.

Řešení?

Vůbec na toaletu nechodit. Což se lehčeji řekne, než udělá. Když musíš, tak někdy skutečně musíš.

I s tím Liquid Death počítá: prostě jen budete nosit plenky. A díky spojení se značkou inkontinenčních potřeb pro dospělé, Depend, přináší na trh „Pit Diaper“ — plenku, se kterou neuděláte ostudu ani v mosh pitu. Přibližuje ji následující video natáčené v losangeleském klubu s příznačným názvem The Smell.

Plenku zdobí metalová estetika. Je z umělé kůže s hroty a přezkami. Dle vyjádření pro Muse by Clios od šéfa kreativy v Liquid Death, Andyho Pearsona, je ale zacílená na všechny hudební fanoušky. Záchod je na koncertě příliš daleko nehledě na žánr, obzvláště to pak platí na velkých hudebních festivalech a koncertech. Ostatně inspirací prý byly některé fanynky Taylor Swift, které se tvrdě vybojovaného místa na jejích shows rozhodně nevzdají kvůli přízemním fyziologickým potřebám, a nosí proto také plenky.

„Liquid Death je pro mnoho lidí obrovskou součástí zážitku z návštěvy koncertu, protože jsme zdravou alternativou (pití) na mnoha místech. Ale uvědomili jsme si, že jsme také neúmyslně vytvořili problém. Tak jsme se ho rozhodli napravit pomocí Pit Diaper… Později jsme zjistili, že Swifties dělají podobnou věc během Eras Tour," uvedl Pearson.  

Tento artefakt je bohužel vyroben v omezeném počtu kusů a značka ho prodává za 75 dolarů. Nápad je to tradičně bláznivý, ale plně funkční. 

 

Kam dál? 

Spojení jedné z nejodvážnějších značek v segmentu nápojů a prémiové značky přenosných chladniček Yeti přineslo už letos rakev a chladničku v jednom. A je vážně cool. Podívejte se na ni v článku:

Liquid Death nabízí chladničku ve tvaru rakve.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: