Značka spodního prádla nechala v ulicích tisíce dolarů, skoro nikdo si jich nevšiml
Všímáte si reklamy, kterou míjíte, když jdete na nákup, do práce nebo se jen procházíte? A co kdybyste věděli, že reklamy by vás mohly přivést k penězům a značkovému spodnímu prádlu? Přesně toto se odehrává v New Yorku, kde výrobce spodního prádla Fruit of the Loom propaguje svou kolekci Everlight. V této metropoli umístil hned několik reklam, které vedou k řadě úkrytů s tisíci dolary a spodním prádlem ze zmíněné kolekce. Nicméně lidé jsou tak zahlceni reklamním obsahem, že si indicií téměř nikdo nevšímá.
Nicméně přesně tento výsledek společnost Fruit of the Loom ve spolupráci s reklamní agenturou Crispin Porter & Bogusky očekávaly. Koresponduje totiž s claimem nové kolekce, která je dle výrobce tak lehká, že ani nepocítíte, že ji máte na sobě.
KT Thayer, kreativní ředitel v Crispin Porter & Bogusky ke kampani uvedl:
„Asi si říkáte, že poznáte, že nosíte spodní prádlo. Ale asi byste si také řekli, že si všimnete plakátu, kolem kterého procházíte každý den, který je skoro metr vysoký a široký a říká, jak získat téměř dva tisíce dolarů."
Kromě financí, se v ulicích New Yorku nachází ještě auto a hromada spodního prádla, které stále čekají na své nálezce. Jednotlivé reklamy se nachází v terénu již několik týdnů a jsou monitorovány skrytými kamerami, takže reakce kolemjdoucích jsou průběžně natáčeny.
Skrýše financí v celkovém obnose 1851 dolarů ( v roce 1851 byla značka Fruit of the Loom založena, pozn. red.) se nacházely na rozličných místech. Za plakátem s QR kódem, v malých červených dvířkách, další například označoval malý nafukovací panáček. Nápovědy ovšem nebyly jednoznačné, mnohdy reklama začínala zdánlivě nesmyslným textem a teprve později byly uvedeny informace vedoucí k výhře.
Ačkoliv v New Yorku žije 9 milionů lidí, prozatím skrýše objevilo jen 6 jedinců.
Celkový počet reklam na skrýše je 11, jedna z nich se dokonce nacházela v novinách. Kromě této kampaně společnost informovala o nové kolekci Fruit of the Loom i na svých sociálních sítích a využila i televizní reklamy.
Josh Shelton, spolupracující kreativní ředitel v CP&B celý tento počin označil za sociální experiment a nechal se slyšet, že reklam bude v průběhu léta ještě více a je zvědavý, jak na ně bude veřejnost reagovat. V příštích měsících tak budou kolemjdoucí v New Yorku věnovat reklamám značky Fruit of the Loom jistě o mnoho vyšší pozornost než obvykle.