„Starý myslivec“ po 169 letech změní knír. Podpoří boj s rakovinou
Poprvé od roku 1847, kdy se začala Stará myslivecká ve velkém vyrábět, změní „její“ myslivec knír. Druhá největší česká likérka GRANETTE&STAROREŽNÁ Destilleries (GSD), výrobce Staré myslivecké, se tím připojí k listopadové kampani Movember. Akce Nadačního fondu MUŽI PROTI RAKOVINĚ chce podpořit boj s rakovinou prostaty. Symbolem kampaně Movember je knír, kterým se pyšní také myslivec ze Staré myslivecké. GSD věnuje na boj s rakovinou 10 korun z každé lahve Staré myslivecké RESERVE, kterou lidé v listopadu nakoupí nebo vypijí v restauraci.
„Stará myslivecká byla od svého prvopočátku spojena s mužně zarostlou tváří myslivce. Kdo jiný by měl být tváří Movemberu, než tento nejslavnější kníratý gentleman - první český „Movembrista“? Proto jsme poprvé od jeho vzniku změnili našemu myslivci na materiálech k podpoře kampaně knír. Konce knírku má nyní náš myslivec více nahoru, po vzoru kampaně Movember.“ uvádí Boris Rajdl, manažer Staré myslivecké.
GSD podpoří kampaň nejen změnou kníru svého myslivce, ale také finančně. „Věnujeme na podporu boje s rakovinou 10 korun z každé v listopadu prodané lahve Stará myslivecké RESERVE. Předpokládáme, že by mohlo jít o desítky tisíc korun,“ uvedl Boris Rajdl.
Podle Rajdla chce GRANETTE&STAROREŽNÁ Destilleries podpořit především chlapskou solidaritu. „Také v restauracích, ve kterých se pije Stará myslivecká, budou moci zákazníci získat speciální „myslivcův“ knír a tím ještě zvýraznit své zapojení do kampaně boje proti rakovině,“ doplnil Rajdl.
Kampaň Movember je celosvětová kampaň na boj proti rakovině prostaty, která probíhá po celý listopad. Symbolem kampaně je knír, který si muži nechávají celý měsíc přirozeně růst na svých tvářích. Po celý měsíc také probíhá osvěta zaměřená na mužské zdraví. V České republice probíhá akce již od roku 2012. Nadační fond MUŽI PROTI RAKOVINĚ z kampaně získal na boj proti rakovině prostaty v Česku přes 10 milionů korun.
Klasické logo Staré myslivecké
Nový zakroucený myslivecký knír