„Yes Good“: Arašídy Emerald postavily celou kampaň na recenzi z Amazonu o dvou slovech
Na co platit copywritera, když máte skvělé textaře i mezi zákazníky? Značka slaných arašídů Emerald postavila svou novou kampaň na recenzi na Amazonu. Na takové, která je pozitivní, stručná a výstižná zároveň. Stačily na ní dvě slova: „Yes Good.“
A v Emerald Nuts z toho byli nadšení. Ve své další kampani se rozhodli neříkat zákazníkům, jak jsou jejich arašídy skvělé, ale nechali je, aby to řekli sami. „Ano dobré,“ jim přitom přišlo natolik geniálním shrnutím toho, o co se snaží, že neváhali a natočili pro něj i tuto video poctu.
Další recenze byly inspirací pro sérii „Revue of Reviews“. Na tu byla najata řada video tvůrců a umělců a chvílemi to vypadá, že arašídy, co chroupaly pro inspiraci, byly obaleny něčím divočejším než pouhou solí. Doporučujeme zejména první „kriminálku“ Emerald Nights s policisty sledujícími předávku „drog“ dealerovi. Asi tušíte, co bude jeho hodnocení poté, co si „šlehne“ mikro dávku za účelem testu kvality dodané várky. Dodáme jen komentář policistů: „Oh nuts! What is it? It`s literally nuts!“
Za kampaní stojí agentura Barton F. Graf, která sice přenechala část své práce neznámému recenzentovi z Amazonu. Vyřádila se ale silně v reklamních formátech, na který nový tagline společnosti pověsit. Mimo minimalisticky výstižného billboardu v úvodu článku funguje v outdooru i následující reklama.
Na yesgood.website pak můžete nalézt hlavní video kampaně, ale tato microsite nese i poslání objevit copywritera z lidu. Jeho identita je na Amazonu spojena jen s nickem a jeho seznamem přání u největšího internetového retailera, který obsahuje náramkové hodinky, bezdrátový zvonek a vysavač. Emerald Nuts mu chtějí jako poděkování splnit alespoň tato přání.