Adéla Jansová novou ředitelkou PR Klubu

27. 4. 2016 | Petr Michl
Z Impact Hub Praha do ředitelského křesla PR Klubu. Oborová organizace zřizuje stálou výkonnou pozici.

Ve výběrovém řízení na výkonnou ředitelku PR Klubu uspěla Adéla Jansová. Do funkce ji jednomyslně potvrdil pětičlenný výkonný výbor. Pracovní povinnosti plně převezme v květnu, poprvé bude představena na vyhlášení 14. ročníku soutěže Zlatý středník - 28. 4. V pražském Autoklubu. Na starosti bude mít kompletní řízení organizace, přípravu vzdělávacích aktivit a soutěže Zlatý středník i práci s členskou základnou a profesionály působícími v oboru. Jansová má zkušenosti z PR agentur, pracovala pro B.I.G. Public Relations, All In Agency nebo MediaClar Public Relations. Stála u zrodu neziskové organizace Um sem um tam, která propojuje profesionály z byznysu a neziskových organizací. Naposledy pracovala na pozici Community and Connection Creator v Impact Hub Praha. V PR Klubu bude působit v týmu se stávající tajemnicí PR Klubu Danielou Příhodovou.


Adéla Jansová. Foto: Tomáš Pánek

„O zřízení pozice ředitele PR Klubu jsme dlouhodobě usilovali,“ říká Petr Langer, předseda PR Klubu. „Společnou vizí výkonného výboru bylo díky angažmá člověka, který se bude rozvoji této neziskové organizace dlouhodobě věnovat, zajistit řádnou kontinuitu aktivit i dlouhodobou stabilizaci sdružení. Zároveň jsme chtěli rozvázat ruce členům výkonného výboru, kteří se vždy věnovali PR Klubu ve svém volném čase a jako mimopracovní aktivitě. Díky získání nové ředitelky se výkonný výbor stane orgánem poradním a koncepčním, ale nikoliv exekutivním, jak tomu bylo doposud.“

Nezisková organizace PR Klub organizuje vzdělávací akce pro profesionály z oboru. Meziročně se členům výkonného výboru díky orientaci akcí především na etablované pracovníky podařilo čtyřnásobně navýšit příjem PR Klubu z tzv. vlastní činnosti. V posledních dvou letech došlo také k nárůstu, ale i kvalitativní obměně členské základny, která je nyní také založena především na v oboru dlouhodobě působících profesionálech. Adekvátně k tomu stouply i příjmy z členského poplatku, který se daří držet v maximální výši 1 500 Kč, ovšem s řadou členských benefitů, například výraznými slevami na účast na akcích. V letošním roce se také podařilo navýšit příjmy ze soutěže Zlatý středník, a to o 20%. Díky tomu PR Klub může např. zdarma vzdělávat neziskové organizace v oblasti PR.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: