„Když jsi hladový, děláš chyby," hlásí Snickers ve své guerrilla marketingové kampani
Slogan „You're not you when you're hungry" nepřestává nacházet nová a nová využití. V nejnovější kampani ho agentura BBDO New York natiskla na nálepky jeho malou úpravu „You make mistakes when you're hungry" (v překladu „Když jsi hladový, děláš chyby") a ty pak přiřazovala k chybám po městě, které svědčí o jisté intelektuální nesmělosti těch, co za nimi stojí.
I v New Yorku se jich našlo více než dost. Mezi nimi vyniká například klika, která znemožňuje použití zámku u dveří, šipka namalovaná na chodníku u cyklostezky směřující rovnou do zábradlí, dveře k 7. patru s nápisem, že vstup do něj je z 8. patra i kontradikce nápisů „Vstupte ZDE" a „Nevstupujte ZDE" na jedné straně dveří či nápis v metru nalepený zrcadlově obráceně.
Právě absurdnost těchto přešlapů dělá tuto kampaň tak vtipnou a zapamatovatelnou. Naštěstí se podařilo nalézt pěkných pár důkazů, že i v posledních letech často proklínané zlaté české ručičky místních řemeslníků mají v některých ohledech stále co dohánět.
Galerii nálepek Snickers s #HungryMistakes níže můžete případně po kliknutí na fotografii zvětšit.
Zdroj: AOTW, Snickers
Tip redakce:
Není to poprvé, co značka Snickers využila svůj slogan ve zcela nečekané situaci. Loni na jaře se stal virál s více než 3 miliony zhlédnutí z australských stavebních dělníků, kteří byli z hladu tak mimo, že pokřikovali na kolemjdoucí ženy místo obvyklých oplzlostí moudré myšlenky jako: „Víš, co bych chtěl vidět? Společnost, ve které vnímání žen jako věcí ustoupí genderově neutrální interakci bez domněnek a očekávání!" Podívejte se na to ZDE.