„Moje máma byla kráva,“ říká značka jogurtů Hollandia po rebrandingu
Značka jogurtů Hollandia odstartovala kampaň oznamující její rebranding. Změna obalů jogurtů přichází takřka po čtvrt století, bude se týkat nejdříve Selské řady a následně BIO Selské řady, krémových jogurtů a BIO BiFi drinků.
Jednou z motivací k prvnímu rebrandingu v historii značky je i změna složení některých produktů, výrobky Selské řady jsou oproštěny od aromat, konzervačních látek a zvýšil se podíl ovoce v ovocné složce. „Chceme našim zákazníkům představit ryze český, přírodní jogurt, jehož kvality jsou jednoznačné,“ říká Jan Škoda, marketingový manažer značky Hollandia.
Toho má být docíleno s pomocí kampaně, která poběží od 10. května do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska, a to prostřednictivím prostřednictvím PR, facebooku, billboardů, CVL, onlinů a ochutnávek. Svou roli bude hrát ale i věrností program Hollandia clubu. Na ATL kampani se podílí agentury skupiny Konkektor, za novým designem pak stojí agentura Cocoon.
Moje máma byla kráva
Jan Škoda slibuje lehce kontroverzní kampaň, kde jeden ze tří motivů reklamy bude se sloganem „Moje máma byla kráva“. „Chceme tím říct, že naše jogurty jsou z mléka, nic víc, nic míň. Kvalita je prvořadá. Svědčí o tom i to, že Hollandia je jedinou jogurtárnou s vlastní BIO farmo,“ říká. Ilustrace na obalech jogurtů je zajímavá i tím, že je inspirována skutečnou krajinou Krásného Údolí, kde Hollandia vyrábí své jogurty.
Až 70 % jogurtů je v dnešní době vyskládáno v regále v proložkách, místo toho, aby stály samostatně. Ve snaze bojovat s tímto stavem se značka rozhodla zvolit také vizuálně odlišné proložky s potištěným logem tak, aby bylo na první pohled jasné, že v regálu jsou vyskládané jogurty Hollandia.
Další vizuály kampaně si prohlédněte níže.