„Zapni porno," křičí podvědomí. Umlčet ho dokáže jen Semtex Granát
Propagace energy drinků se nikdy nevyhýbala bláznivým tématům. Nová reklama na Semtex ale posouvá laťku zase o něco výš. Mladík v ní buší do boxovacího pytle, v pozadí slyšíme hlas jeho podvědomí, který se zvyšující intenzitou opakuje: „Zapni porno, zapni porno." Muž vybíjí svůj sexuální přetlak dál cudnou sportovní cestou, jenomže v tu chvíli... Nechceme kazit překvapení. Zapni video.
Mužský sbor zpívající přetextovanou Ódu na radost, který diriguje někdejší porno ikona Robert Rosenberg v prazvláštním kostýmu, je sám o sobě dost zvláštním úkazem. Vybuchující hlavy pak dodávají věci na ještě větší bizarnosti. „Jde o jasný případ tzv. WTF marketingu," popsal reklamu na konferenci E-commerce Forum Vladimír Zikmund z agentury Zaraguza, která za spotem stojí. WTF moment je ta chvíle, kdy se sami sebe ptáte: „Co to kurňa je?" Nevíme, jak moc si diváci z reklamy odnesou, že všechna mentální rozptýlení utne limitovaná edice energy drinku Semtex Granát. Jisté však je, že se virálně šíří.
Velmi chytré je i využití Roberta Rosenberga, muže, který má blízko k boxu i pornu. Ač je jeho role epizodní, bezpochyby si vyslouží mediální zájem bulváru. „Tento influencer navíc přispěl k rozšíření spotu. Nikdo ho k tomu nenutil, je to poznat z toho, jak je jeho příspěvek autentický, včetně sexuální narážky, hrubek a caps locku," upozornil Zikmund na jeho sdílení na Facebooku a potvrdil, že velkou inspirací pro scénář reklamy byl film Kingsman: Tajná služba.
Zdroj: Facebook | Robert Rosenberg
Pro televizi je připraven mírnější spot v klasické půlminutové stopáži, kde „Zapni porno" nahrazuje „Kašli na to" a výčet žánrů filmového průmyslu pro dospělé pak činnosti spojené s obsluhou sociálních médií. Zůstává však hlavní sdělení: „Nenech se rozptylovat. Odpal to naplno s limitovanou edicí Semtex Granát."