Audi použilo na autosalonu proti BMW tzv. Wi-Fi trolling
Nejen na marketingových akcí vytáhnou lidé ihned po příchodu smartphony a hledají Wi-Fi dostupnou zdarma. Toho, že se tak děje i na autosalonech, využila minulý týden americká pobočka Audi na New York Auto Show.
Německá automobilka zřídila u svého stánku silný router pro veřejnou Wi-Fi, kterou rozdělila na řadu Wi-Fi sítí. Primárně přitom byly svými názvy namířené proti přímé konkurenci vlastního modelu Audi A4, BMW 328. Hned první se jmenovala „328 reasons to choose A4" (328 důvodů k výběru A4) a další pak upozorňovaly na to, že Audi má více koní, vyšší točivý moment či na to, že na rozdíl od BMW 328 disponuje koženými sedačkami nebo dotykovou obrazovkou. Zde jsou některé z názvů sítí:
A4 HP > 328
#2 A4 torque > 328
A4 12,3in Screen, 328 0in
A4 3D sound, 328 2D
A4 leather, 328 cloth
A4 LaneAssist, 328 no
A4 TurnAssist, 328 no
A4 Wi-FI, 328 No-Fi
V průběhu autosalonu prý byl vyzkoušen tento trik i na dalšího německého konkurenta A4, Mercedes C300. Možná to není úplně gentlemanské, ale rozhodně se jedná o účinnou taktiku. Seznamu Wi-Fi sítí si totiž většina návštěvníků všimne a na autosalonu se to jen hemží novináři a blogery. Není tak divu, že poprvé šly ven zprávy o této hříčce právě od nich. Ve výsledku se z toho však vyvinulo mediální pokrytí s de facto světovým dosahem. Nepřehlédnutelnou součástí zprávy je přitom zachycení toho, proč je A4 lepší.
Zdroje: Mashable, Digital Trends