Autobazary AAA míří k supermarketům

27. 8. 2010 | ITO
Největší český prodejce ojetých vozů AAA Auto připravuje nový koncept, který by měl zvýšit zájem zákazníků o nákup ojetého vozu. Firma si chce podle informací Hospodářských novin pronajmout od supermarketů části parkovacích ploch, kam bude umísťovat své "pojízdné výkupny".

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Největší český prodejce ojetých vozů AAA Auto připravuje nový koncept, který by měl zvýšit zájem zákazníků o nákup ojetého vozu. Firma si chce podle informací Hospodářských novin pronajmout od supermarketů části parkovacích ploch, kam bude umísťovat své "pojízdné výkupny".
"Zákazník si může nechat svůj vůz ocenit, může ho i na místě prodat. Bude tam několik vozů, aby si klient utvořil představu o úrovni naší nabídky. Bude tam připojení  na internet, kde se zákazník může podívat na nabízené vozy v našich pobočkách, pravidelně tam bude specialista na výkup i na prodej," sdělila viceprezidentka AAA Auto Karolína Topolová.
S jakými supermarkety bude sjednána spolupráce a kde bude zahájen pilotní provoz nebylo ještě oficiálně oznámeno.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: