BAUHAUS pokračuje s úspěšnou sérií. Nešikovný manžel Vojta Kotek slaví výročí

2. 9. 2024 | redakce, TZ
Je k výročí lepší diamantový kotouček, nebo stačí řetízek od špuntu do vany? I tyto otázky řeší v nové sérii spotů Bauhasu kutil Vojta Kotek. Ten mimo hlavní role zvládl i režii reklam.

 

Síť hobby marketů BAUHAUS pokračuje s oblíbenou kampaní „Nešikovný manžel“ a přináší další situace, které potkaly snad každého kutila. V hlavní roli i tentokrát figuruje Vojta Kotek, který se při příležitosti výročí po netradičním upozornění své herecké manželky Elišky Jansové pouští do odkládané rekonstrukce koupelny. Nechybí ani zákazníky oblíbená postava prodavače ztvárněná Zdeňkem Charvátem. Spoty i kampaň vykreslují BAUHAUS jako první volbu při realizaci projektů doma i na zahradě. Sloganem „Nečekejte na výročí“ upozorňuje, že s finalizací projektů není třeba otálet a i během podzimu lze stihnout celou řadu plánových změn v domácnosti. Jak se Vojta se situací vypořádá se diváci dozví od 2. září 2024, kdy celá kampaň startuje. 

„Kampaň se svojí typickou nadsázkou představí zábavné, lidské scénky z běžného života, se kterými se snadno ztotožní celá řada zákazníků, protože je zažili na vlastní kůži. V životě nastávají momenty, kdy plánované projekty z různých důvodů i přes mnohé upomínky odkládáme. Nemusí to být jen životní milníky, které nás k jejich realizaci donutí, často jsou to právě naše drahé polovičky. Podzim je ideálním časem pro jejich dokončení. Ať už si je zákazníci naplánují na jakýkoliv měsíc, BAUHAUS pro ně bude partnerem, který poskytne potřeby pro drobné i komplexní projekty, poradenství a specializaci. Jsme zákazníkům stále k dispozici,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.

 

Symboly značky & odišení od konkurentů

Cílem kampaně je také ještě větší odlišení od konkurence a profilování BAUHAUSu do pozice první volby každého kutila. Nadále například pracuje primárně s červenou barvou a červenými detaily, typickým znakem v podobě červeného domečku nebo používá akustický branding vycházející z originálu songu Our House, který firma využila v rámci jarní kampaně v roce 2024.

 

Netradiční oslava výročí zaujme v TV, printu, OOH i napříč digitálem

Kampaň v září odstartují 30s spoty na stanicích Prima Group, které budou od října doplněny o 10s remindery.

Během září a října budou také v rámci Nova Group, ČT nebo O2 k vidění 10s sponzorské vzkazy, vše bude doplněno o HbbTV. Součástí komunikace bude kontinuální online kampaň obshajující video i bannerové formáty, branding i netradiční interaktivní formáty, které zaznamenaly v průběhu jarní kampaně úspěch. Rádiové spoty v délce 20 sekund budou nasazeny napříč hlavními stanicemi v ČR, doplněny budou o 10s SV na vybraných stanicích. 2D kreativy budou k vidění i v nejrůznějších formátech v printu a OOH.

Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang. 

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: