Billboard Easyjet v Bordeaux si přečtete pouze z hladiny řeky
O billboardech se říká, že jejich sdělení musí být stručné a jednoduché, aby bylo vidět a bylo pochopitelné už z dálky. Lidé ale mají rádi věci, u kterých musí trochu potrápit mozkové závity a vnitřně se pochválit za to, jak jsou dobří, že „na to“ přišli. Moment trápení ovšem musí být tak akorát. Přesně se ho podařilo vystihnout aerolince Easyjet s jejím megaboardem ve francouzském městě Bordeaux.
Reklama z dílny agentury Buzzman byla umístěná na nábřeží řeky Garonne. A právě pouze z její hladiny je viditelné její sdělení: „Bordelais, le ciel est, aby vás pieds“. V překladu:
„Bordeaux, nebe máš u nohou.“
Kontext pak dodává sub-claim „Více než 30 destinací z Bordeaux“. Jeden exemplář OOH marketingu dělá to, co je v této kategorii nejdůležitějí: dokáže lidi vytrhnout z běžné rutiny, přiměje je zpomalit a zamyslet se.
Sdělení o rozšíření leteckých linek EasyJet z Bordeaux navíc díky originalitě nápadu získává i publicitu zdarma a „odráží“ se nejen na hladině řeky, ale také z televizních obrazovek a digitálních displejí. Zkrátka skvělá OOH kampaň, o které se zaslouženě mluví.
Zdroj: Buzzman