Burger King se chlubí restauracemi, které hořely díky grilování na plameni
Na pobočkách Burger Kingu skutečně grilují na otevřeném ohni. Nová série tištěných reklam o tom dává nezpochybnitelný důkaz a to takový, který už jednou posloužil pro pojišťovnu.
Na tištěných reklamách od agentury David Miami jsou totiž zobrazené restaurace Burger Kingu, které skutečně chytly kvůli grilování na otevřeném plameni (nebo také „díky" grilování na otevřeném plameni, v tomto případě je těžké se rozhodnout - pozn. red.).
Vhled do této kampaně vzešel z informace, že od roku 1954 hořelo ve více restauracích Burger Kingu než u jakéhokoliv jiného fast-foodového řetězce. Můžete to vnímat jako negativní statistiku, ale také jako ukázku toho, že si Burger King stojí za tradiční metodou pečení burgerů, i když s sebou nese určitá nebezpečí.
Na jednotlivé printy se podívejte níže, rozklikem je můžete zvětšit.
Zdroj: Adweek