Burger King se chlubí restauracemi, které hořely díky grilování na plameni

1. 3. 2017 | Petr Michl
Burger King griluje na otevřeném ohni a je na to hrdý. Dokonce natolik, že do nové série reklam umístil své pobočky, které kvůli tomu zachvátil požár.



Na pobočkách Burger Kingu skutečně grilují na otevřeném ohni. Nová série tištěných reklam o tom dává nezpochybnitelný důkaz a to takový, který už jednou posloužil pro pojišťovnu.

Na tištěných reklamách od agentury David Miami jsou totiž zobrazené restaurace Burger Kingu, které skutečně chytly kvůli grilování na otevřeném plameni (nebo také díky" grilování na otevřeném plameni, v tomto případě je těžké se rozhodnout - pozn. red.).

Vhled do této kampaně vzešel z informace, že od roku 1954 hořelo ve více restauracích Burger Kingu než u jakéhokoliv jiného fast-foodového řetězce. Můžete to vnímat jako negativní statistiku, ale také jako ukázku toho, že si Burger King stojí za tradiční metodou pečení burgerů, i když s sebou nese určitá nebezpečí.

Na jednotlivé printy se podívejte níže, rozklikem je můžete zvětšit.






Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: