Cadbury rozděluje v kampani tabulku čokolády dle zásluh

6. 2. 2025 | Petr Michl
Kdo si zaslouží největší díl čokolády? Ten, kdo nakoupil? Ten, kdo nákup donesl? Nebo ten, kdo se doma vrhnul na obsah tašek? I takové existenciální otázky řeší Cadbury ve své kreativní kampani.



Přijít se skutečně originální a integrovanou kampaní na čokoládu rozhodně není nic jednoduchého. Přesto se to podařilo značce Cadbury ve spolupráci s agenturou VCCP London, která přišla se silnou kreativní ideou: naznačit na obalu čokolády, kdo si zaslouží jak velkou část.

Cílem kampaně realizované ve Velké Británii je oslavit a odměnit malá gesta, jež všichni denně děláme, ale která většinou zůstávají nepovšimnuta. Obaly z dílny designového studia Bulletproof naznačují, kolik ze 24 čtverečků si zaslouží například ten, kdo:

  • zarezervoval hotel;
  • zarezervoval letenky;
  • jen pojede na dovolenou.   

 

Kreativci z VCCP, Tom Lee a Alice Goodrich, uvedli v tiskové zprávě:

„Když přemýšlíme nad sdílením, máme tendenci myslet na velké události, jako jsou rodinné Vánoce, narozeniny nebo výročí. Ale v relativně neklidných měsících na začátku nového roku jsme se chtěli zaměřit na menší, příležitostné projevy štědrosti — na věci, které pro sebe přirozeně děláme každý den, aniž bychom o tom dvakrát přemýšleli. Proto jsme tyčinky Cadbury Dairy Milk přepracovali tak, abyste se o ně mohli podělit s lidmi, na kterých vám záleží, ať už jste spolubydlící, kolegové nebo jen parta kamarádů."



Kampaň figuruje v obchodech, na venkovní reklamě, v sociálních médiích i v televizi. Existuje přitom již velmi silný testament toho, že se nosná kreativní idea ujala. Obaly čokolády s návodem, jak je rozdělit, se začaly virálně šířit na sociálních sítích ještě před startem kampaně. Sdílel je na nich někdo, kdo se s nimi setkal při naskladňování do obchodů. Ostrý start se proto urychlil.   

Prohlédněte si více kreativ níže. Nad nimi dodáváme překlad (vždy jen do té chvíle nepředstavených) popisků jednotlivých dílů čokolády. Pro zvětšení klikněte na fotografii. 

  • Kdo přinesl mňamky
  • Kdo přinesl pití
  • Kdo přinesl atmosféru

 

  • Kdo platí předplatné
  • Divák 2
  • Divák 3
  • Divák 4

  • Kdo se probudil bez peřiny
  • Kdo se probudil se všemi peřinami


 

  • Kdo si pamatuje narozeniny všech
  • Kdo podepisuje přání

 

  • Kdo odprezentoval slidy
  • Kdo si dělal poznámky
  • Kdo na konci všechny pochválil

  • Kdo uvařil
  • Kdo uklidil
  • Kdo to snědl

  • Kdo udržuje skupinový chat v plném proudu
  • Kdo přispívá
  • Kdo jen zobrazí a nereaguje



  • Kdo vybral, na co se bude dívat
  • Kdo nechal ostatní vybrat, na co se bude dívat

 

  • Kdo aktualizuje sdílený kalendář
  • Kdo se přidává ke všem akcím

 

  • Kdo řídil
  • Kdo navigoval
  • Kdo spal



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: