Cinemagrafy čarují: 5 ukázek jejich využití značkami na Instagramu
Cinemagrafy nás baví. Na této zvláštní směsici videa a statického obrázku, v kterém se hýbe vždy jen část, je zkrátka něco magického. I proto nám připadají atraktivnější než GIFy s kousky videí, které nedávno přidal Facebook jako součást arzenálu komentářů a statusů uživatelů.
Cinemagrafy jsou přislíbené jako jeden z budoucích reklamních formátů na Facebooku. Značky je už ale vkládají jako videa na Instagramu. Adweek upozornil na pětici obzvláště kreativních ukázek a rozhodli jsme se o ně také podělit. Pro zhlédnutí cinemagrafu vždy klikněte na ikonku přehrání videa.
Toyota
Japonská automobilka vyzvala své fanoušky k zasílání krátkých akčních videí. V tomto případě pak do nich přidala jako statického svědka svůj terénní vůz. Ano, jako by tam patřil odjakživa.
Budweiser
Plnění sklenice piva je pro mnohé doslova slastná podívaná, při které okolní svět jakoby přestane existovat. Tento cinemagraf to přibližuje v praxi.
Netflix
Film Tracks se má odehrávat v australské poušti. Stiskněte play a vedro na obrázku bude ještě o něco hmatatelnější, když vám horký vzduch rozvlní horizont.
A+E Networks
Ve správném hororovém motelu musí lampa i neonový nápis nervózně poblikávat a neuškodí ani zlověstné táhnutí černých mraků na obzoru. Přesně to zprostředkovává i tento cinemagraf propagující seriál The Bates Motel, který je pochopitelně inspirovaný slavným Hitchcockovým snímkem Psycho.
Gilt Groupe
Možná ohrané, ale skutečně efektivní. Vlnkování vody v bazénu přibližuje osvěžení, které by v současném letním počasí ocenil nejeden z nás. Online prodejce módy nabízí i těm z kanceláří trochu uklidnění nákupem oblečení či kabelek.
Zdroj: Adweek