Coca-Cola odměňuje spotřebitele za recyklaci plastových lahví

26. 7. 2018 | Kristýna Vozková
Coca-Cola učí své spotřebitele recyklovat plastové lahve. Během léta jim ve Velké Británii nabídne výměnou za použitou 500ml lahev slevy do parků Merlin Entertainments.

Coca-Cola se aktivně zapojila do boje proti plastovému odpadu a představila nový speciální automat, který nabízí slevy výměnou za vaši použitou plastovou lahev. Během léta na něj můžete narazit v zábavních parcích společnosti Merlin Entertainments.

Coca-Cola se tak snaží motivovat milovníky jejích sycených nápojů k recyklaci plastových odpadů. Od 25. července do 19. října budou automaty umístěny v parcích Alton Towers, Thorpe Park, Chessington World of Adventures a Legoland Windsor. Každý z nich bude nabízet 50% slevu na 30 různých atrakcí výměnou za 500 ml plastovou lahev.

Podle generálního ředitele společnosti Coca-Cola Great Britain, Jona Woodse, se jedná jen o jednu z aktivit v rámci ambiciózního globálního recyklačního plánu s názvem A World Without Waste. „Nakupujeme více recyklovaných plastů, než kterákoliv jiná společnost ve Velké Británii. Do roku 2020 navíc plánujeme zdvojnásobení recyklovaného plastu v našich lahvích z 25 % na 50 %,” uvedl. Projekt A World Without Waste si klade za cíl ukázat, že svět bez plastového odpadu je možný a zaměřuje se na možnosti opětovného využití plastových lahví v rámci celé planety.

V boji proti plastovému odpadu by mohla pomoci také další inovace mířící na evropský trh. Společnost Atos, zaměřující se na digitální transformace, v současné době pracuje na připojení chladících boxů společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company k internetu věcí prostřednictvím smart programu Coca-Cola HBC Connected Cooler. Díky programu získá Coca-Cola celou řadu hodnotných informací o chování svých spotřebitelů a bude tak schopna efektivněji distribuovat své produkty. Do konce roku 2018 by mělo být připojeno prvních 300 tisíc boxů napříč celým evropským kontinentem. 

Zdroje: thedrum.com, merlinentertainments.biz


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: