Coca-Cola se vzdává loga, aby dala prostor pozitivním myšlenkám

28. 1. 2021 | Petr Michl
Coca-Cola přichází s ozkoušeným trikem. Její název na plechovce nenahradí v rámci kampaně #OpenToBetter křestní jména ani úryvky písní, ale předsevzetí.

Loňský rok nestál za moc a ten letošní bohužel zatím pokračuje ve stejném duchu. Trochu optimismu navíc se může jenom hodit. I proto se Coca-Cola vzdává svého jména na plechovkách ve prospěch pozitivních myšlenek a předsevzetí.

Coca-Cola tímto krokem nepřistupuje k ničemu bláznivému. Už mnohokrát si vyzkoušela, že na spojení brandových asociací jí stačí jen její rudá barva a bílá vlnka. Navíc název přímo na zboží už měnila vícekrát, nejslavněji za všechna možná křestní jména tak, aby si každý mohl polechtat lego s „personalizovanou“ lahví.

Nyní kampaň nazvaná „Open To Better“ přináší lidem plechovky, na kterých jsou předsevzetí spojená primárně se změnou chování. Tvůrce konceptu, agentura 72andSunny Amsterdam, je vidí jako „prostředky naděje a otevřenosti“ a vytvořila pro sociální média také videospoty s příběhem k jednotlivým předsevzetím.

Následující video se věnuje závazku „častěji přiznat, že se mýlím“.
 

Přiznání na plechovce, že se neumíte moc bavit s lidmi, ale chcete to změnit, může být dokonce skvělým úvodem do konverzace.


Poslední přání je nebrat svou rodinou jako něco daného.


Kampaň odstartovala ve Velké Británii, ale měla by se postupně objevit i v dalších evropských zemích. Jednotlivá předsevzetí či přání si dokonce můžete napsat sami, zatím na microsite pro britský trh. Snad nikoho sarkastického nenapadne dát si na plechovku s Coca-Colou něco ve stylu: „Slibuji, že se zbavím závislosti na cole.“

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: