Coca-Cola vám letos vaše jméno i zazpívá. Představila tisíc personalizovaných jinglů
Společnost Coca-Cola přichází po jménech na etiketách s další novinkou, která hraje na zákazníkovu egoistickou strunu. V rámci kampaně Share-a-coke představila zhruba půlminutové jingly, ve kterých zazní všechna jména, která najdete na lahvích Coca-Coly.
V současné době se jedná o více než 800 křestních jmen, která jsou v USA nejvíce populární pro věkovou kategorii 13-34 let. Celkově tak jimi pokrývá až 77 % americké populace. Během letošního roku k nim přibylo ještě přibližně 200 příjmení. Můžete si pořídit lahev pro rodinu Diazových, Smithových nebo Williamsových. Coca Cola tak celkem vytvořila více než 1000 jedinečných kombinací.
A co musíte udělat proto, abyste si mohli poslechnout píseň se svým jménem? Stačí navštívit speciální webovou stránku a napsat do políčka své jméno. Systém vám jingle vygeneruje a přehraje během několika málo sekund. V případě, že vaše jméno zrovna nepatří mezi zmíněných 77 %, nemusíte zoufat. Je pro vás připravená omluvná verze se slibem, že za rok už to určitě vyjde.
Pro kampaň vzniklo více než 1000 jedinečných zhruba půlminutových jinglů, které nazpívalo 9 zpěváků. Střídá se v nich 25 nápěvů různých hudebních stylů. Některé písně mají rockový nádech, jiné jsou taneční a nechybí ani pomalé ploužáky.
Kampaň má na starosti agentura Fitzco/McCann a jedná se o zatím poslední pokus o oživení kampaně Share-a-Coke. Ta běží v Austrálii od roku 2011 a v USA od roku 2014. Minulé léto přidala Cola na etikety texty písní, jako například „We are the champions“ od Queen, spolu se sloganem „Řekni to písní!“. Letošní kampaň by ale mohla být ještě úspěšnější, protože lidi jejich jména na etiketě stále baví. A co teprve když jim k tomu Coca-Cola ještě zazpívá.
Podívejte se sami, jakou píseň si připravila právě pro vás.
Zdroje: adage.com, coca-colacompany.com