Cristiano Ronaldo tancuje v extrémně vlezlé reklamě
Cílem reklamy není umělecký dojem, ale schopnost zaujmout a prodat. Singapurská e-commerce aplikace Shopee si to plně uvědomuje. Přestože angažovala pro svůj aktuální spot jednu z největších sportovních hvězd současnosti, nezkoušela s ní natočit žádný Hollywood. Místo toho zkombinovala grafiku videoher s „hard sell" popěvkem, který se vám zaryje hluboko do mozku díky melodii jedné z nejvlezlejších písniček pro děti.
V tiskové zprávě uvedl CEO Shopee Schris Feng: „Jsme potěšeni, že můžeme oznámit partnerství s jedním z nejlepších sportovců všech dob. Je inspirací pro mnohé, jeho zaujetí pro fotbal se vyrovnává zaujetí, které máme pro naše uživatele. Spolu s Cristianem Ronaldem se těšíme na vytvoření něčeho s trvalým dopadem pro náš region."
Konec budovatelského okénka.
Zároveň se sluší podotknout, že Shopee rozhodně nechce operovat jen v regionu, tedy v Singapuru a Malajsii, ale má do značné míry globální ambice. A pro ně si nakoupila globální hvězdu a využila ji takto.
Možná si řeknete něco ve smyslu: „Taková šmíra. Má něco takového Ronaldo zapotřebí?" Počkejte ale ještě 2 dny, až se vám v hlavě budě stále přehrávat: „Go shope-pe-pe-pe--pee, free shippi-ping-ping-ping. Buy everything. Shopping at Shopee." Přiznejme si, že to není ani tak Ronaldem či scénáristickou vytříbeností spotu, ale hlavně melodií písně Baby Shark. Kdo má malé děti, jistě zná. Kdo ne, rád připojí i své zhlédnutí. Už na začátku roku jich měla tato píseň neuvěřitelných 5 miliard.
Spot se objeví v jihovýchodní Asii na více trzích v televizi. V dané oblasti a na Taiwanu se prý diváci můžou těšit na další exkluzivní obsah. Hlavním účelem kampaně je nicméně upozornit na slevovou akci 9.9, která označuje období slev, cashbacků a soutěží trvající od 19. srpna do 9. září.
Zdroje: Mumbrella, Shopee