Customer Match nově umožňuje cílení zákazníků na základě jejich telefonních čísel

14. 12. 2017 | Kristýna Vozková, Petr Michl
AdWords rozšiřuje možnosti cílení. V rámci Customer Match můžete nyní vytvořit vlastní seznamy zákazníků i na základě jejich telefonních čísel.

Společnost Google představila další možnost cílení na zákazníky prostřednictvím Google AdWords. Od prosince mohou inzerenti nově pro účely retargetingu Vlastního seznamu zákazníků (Customer Match) a podobného publika využívat i telefonní čísla.

Vlastní seznamy zákazníků (Customer Match) byly spuštěny v roce 2015 jako odpověd na Custom Audiences a Lookalike Audiences na Facebooku. Umožňují marketérům cílit na zákazníky na základě údajů, které sdílí se společností Google. Užitečný byl přitom především společnostem s velkými e-mailovými databázemi kontaktů.

Google dosud po nahrání e-mailů inzerentem porovnal informace s údaji, které poskytli uživatelé v rámci svých Google účtů.  Zjištěné e-mailové adresy byly porovnávány s vlastními hašovanými řetězci Google. V případě nalezení shody pak Google přidal odpovídající účet do vašeho seznamu zákazníků.

Nyní dokáže nově popsané párování učinit, i když inzerent dodá jen telefonní čísla.

Inzerenti pak mohou použít Vlastní seznamy zákazníků pro zacílení na vlastní kontakty v rámci všech služeb od Googlu, včetně YouTube. Obzvláště pro akviziční kampaně je ale vhodné takto vytvořená publika z dalšího cílení vynechat.

Pro objevování nových zákazníků je pak vhodná možnost přes Customer Match vytvořit podobná publika (Similar Audiences).

Telefonní a e-mailové seznamy lze nahrát prostřednictvím rozhraní AdWords API nebo v novém rozhraní AdWords.

 

Zdroje: searchengineland.com, Google Support

Štítky dokumentu: Google PPC Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: