Dadsong: Old Spice dává po matkách prostor ke zpěvu i otcům
Na začátku tohoto roku značka pánské kosmetiky Old Spice zazářila se svým reklamním muzikálovým číslem Momsong. Matky se v něm nedokázaly smířit s tím, že se z jejich chlapečků stali i díky Old Spice muži, kteří vedou sexuální život se ženami. Nyní zveřejněný Dadsong přináší opačný pohled - otcové to berou jako pozitivní příslib toho, že jejich synové vypadnou z domu.
To neznamená, že plačtivé matky úplně zmizely ze scény. Ostatně byl by to nerozum. Momsong letos zaznamenal téměř 10 milionů zhlédnutí na YouTube a zároveň zabodoval na reklamních soutěžích Clio Awards i na Cannes Lions. Agentura Wieden + Kennedy k nim v aktuální verzi pouze doplnila oponenturu ze strany otců. Ti fakt, že „Old Spice has sprayed a man out of our boy," kvitují s nadějí, že třeba nebude žít v přívěsu na jejich příjezdové cestě nebo že má šanci sehnat zaměstnání.
Hudební i textařská stránka je na té nejvyšší úrovni. Wieden + Kennedy spolupracovala na písních se špičkovou parodickou skupinou Flight of the Conchords. Možná i díky tomu scéna vzájemného překřikování v obýváku připomíná operní sekvenci v slavné skladbě skupiny The Queen, Bohemian Rhapsody. Old Spice překonal během několika let poněkud dědkovského vnímání brandu a změnil se na značku, která baví i mladé. Je jen dobře, že její potrhlosti se neomezují pouze na skeče, kde hrají hlavní roli chlapácký Isaiah Mustafa či testosteronová hora svalů Terry Crews.
Tip redakce:
Připomeňte si, jak proplakaly matky tzv. Momsong, na který představená reklama navazuje.
Další spoty ze stejné série, v níž jsou matky lítostivými stalkery svých synů, najdete v článku Reklama týdne: Old spice - Mom Song.