Debenhams odměňuje zákazníky facebookovými kredity

24. 8. 2011 | bN
Společnost Debenhams odstartovala kampaň, v níž odměňuje zákazníky prostřednictvím facebookových kreditů.

Společnost Debenhams, síť módních obchodních domů, odstartovala kampaň, v níž odměňuje své zákazníky prostřednictvím facebokových kreditů.

Odměnu získají zákazníci, kteří jsou fanoušky její stránky na Facebooku nebo se zaregistrovali k odběru newsletterů.

Debenhams je jednou z prvních značek, které využívají facebookové kredity i mimo kontext her na sociální síti.

Doufá, že odměny v podobě “facebookových kreditů” podpoří sounáležitost zákazníků se značkou.

Brand manažerka společnosti Debenhams Jane Exon uvedla, že facebookové kredity jsou jakýmsi poděkováním zákazníkům obchodu.

 

Zkráceno z: www.marketingweek.co.uk
 

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: