Dechberoucí záběry z iPhone XS varují v nové reklamě: nezahrávejte si s Matkou Zemí

26. 4. 2019 | Milada Zemanová
Apple vzdává ve své aktuální reklamě hold planetě Zemi a současně vyzdvihuje parametry iPhone XS. Vzniklé video obsahuje nádherné záběry, které působí jako vystřižené z přírodopisných filmů, a přitom byly pořízeny právě na telefon s jablkem ve znaku.

Apple dlouhodobě vychvaluje snímky, které lze pořídit díky iPhonům, a v nejnovější části kampaně Shot on iPhone (zachyceno na iPhone, pozn. redakce) zachází ještě dál. Chce upozornit na intenzitu, barvy, akci a celkově živost našeho světa. Ke Dni Země tak zveřejnil unikátní video složené z dechberoucích záběrů, které vzdávají hold naší planetě.

Den Země připadl na pondělí 22. dubna.  K tomuto svátku vzniklo video Don’t Mess With Mother (Nezahrávej si s Matkou, pozn. redakce) je složené ze snímků, o kterých byste jen těžko tipovali, že byly natočeny na „pouhý telefon”. Podmořské záběry střídají pohledy do tváří zvířat, následují blesky na obloze, výbuchy lávy, tříštící se příboj, lavina, běžící stádo koní... Síla Země v její plné kráse vás prostě ohromí. Výsledný dojem navíc podporuje energická skladba Last Rites od heavy metalové skupiny Megadeth.

Celé video můžete zhlédnout níže.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/0KR8uLCCZ5U" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Jednotlivé záběry byly natočeny v 9 různých zemích světa, každý podtrhující velkolepost Země. Na videu se podíleli i profesionální filmaři z Camp4 Collective, kteří mimo jiné získali za svou dřívější práci ocenění na Sundance Film Festival.

Na konci videa samozřejmě nechybí drobná poznámka „s použitím doplňkové aplikace a speciálního vybavení“. Jinak ale bylo vše natočeno na iPhone XS…

A mimo není ani hlavní ne-produktové poselství kampaně. Apple se dlouhodobě snaží bojovat za životní prostředí. Všechna zařízení chce napájet 100% obnovitelnou energií, hledá nové způsoby, jak znovu využít materiály ze svých produktů a celkově postavil ochranu planety na přední místo.

 

Kam dál?

V loňském roce spojil Apple kvality produktu iPhone X a oslavu zlegalizování homosexuálních sňatků v Austrálii. Vzniklá videa obsahují záběry z reálných svateb a emoce jsou v nich téměř hmatatelné.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: