Droga5, Rumunsko i W+K Amsterdam získaly ceny
27. 6. 2011
| KuL
V sobotu 24. 6. proběhl slavnostní závěrečný večer festivalu kreativity v Cannes, během nějž došlo k vyhlášení vítězů zbývajících kategorií.
V sobotu 24. 6. proběhl slavnostní závěrečný večer festivalu kreativity v Cannes. Během něj došlo k vyhlášení vítězů posledních kategorií soutěže.
V kategorie Titanium & Integrated zvítězila agentura BV McCann Erickson z Bukurešti. Ceny získala za kampaň na čokoládovou tyčinku Rom. Ta se rozhodla porazit své americké konkurenty tím, že svůj tradiční obal v národních barvách nahradila americký designem.
Absolutním vítězem kategorie Titanium & Integrated je kampaň agentury Droga5 pro Microsoft, zároveň držitel Grand Prix v kategorii Outdoor.
Konkurenční značka Nike (jak jsme již dříve avizovali) zazářila v kategorii Film, získala Grand Prix za kampaň "Write the Future". Kampaň vytvořila agentura Wieden+Kennedy Amsterdam.
Štítky dokumentu: YouTube