Droga5, Rumunsko i W+K Amsterdam získaly ceny

27. 6. 2011 | KuL
V sobotu 24. 6. proběhl slavnostní závěrečný večer festivalu kreativity v Cannes, během nějž došlo k vyhlášení vítězů zbývajících kategorií.

V sobotu 24. 6. proběhl slavnostní závěrečný večer festivalu kreativity v Cannes. Během něj došlo k vyhlášení vítězů posledních kategorií soutěže.

V kategorie Titanium & Integrated zvítězila agentura BV McCann Erickson z Bukurešti. Ceny získala za kampaň na čokoládovou tyčinku Rom. Ta se rozhodla porazit své americké konkurenty tím, že svůj tradiční obal v národních barvách nahradila americký designem.

Absolutním vítězem kategorie Titanium & Integrated je kampaň agentury Droga5 pro Microsoft, zároveň držitel Grand Prix v kategorii Outdoor.

Konkurenční značka Nike (jak jsme již dříve avizovali) zazářila v kategorii Film, získala Grand Prix za kampaň "Write the Future". Kampaň vytvořila agentura Wieden+Kennedy Amsterdam.
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: