Duracell na zastávce spojuje a zahřívá lidi zároveň

10. 3. 2014 | Petr Michl

Mrznout na zastávce při čekání na svůj spoj není žádná legrace. V Česku jsme si toho letos příliš neužili, ale v Kanadě ví své. I proto se tam setkal s nadšením nápad značky baterií Duracell, který lidi čekající na autobus spojuje a zahřívá zároveň. Předem upozorňujeme, že se tak děje ve vší početnosti. Již několikrát použitá idea vyhřívání zastávky v tomto případě jen neustála na obecném: „Zapneme topení." Pro jeho spuštění se totiž museli lidé stát vodiči kontaktů na pravé a levé straně autobusové zastávky.

A to šlo samozřejmě nejlépe shozením rukavic a spojení rukou. K tomu pak krásně sedí i slogan  „A Moments of warmth powered by you". Nápad, který není originální ani z hlediska této zimy, byl přetvořen tak, aby souzněl s posláním značky.



V minulosti podobnou kampaň realizoval kavárenský řetězec Caribou Coffee. Při příležitosti uvedení svých nových sendvičů postavili před dvěma lety ve městě Saint Paul autobusovou zástávku ve stylu trouby. A péct se v ní mohli tak trochu i návštěvníci, protože zastávka skutečně hřála. A to je něco, co se v lednu v Minnesotě skutečně hodí.

Vyhřívaná zastávka byla využita v úspěšné kampani i letos v zimou prokřehlém New Yorku, tentokrát jako způsob propagace letoviska na Floridě.

O tom si však přečtěte více v článku Turistický marketing s vřelostí. Vyhřívaná zastávka v New Yorku láká na Floridu.

Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: