Duracell na zastávce spojuje a zahřívá lidi zároveň
Mrznout na zastávce při čekání na svůj spoj není žádná legrace. V Česku jsme si toho letos příliš neužili, ale v Kanadě ví své. I proto se tam setkal s nadšením nápad značky baterií Duracell, který lidi čekající na autobus spojuje a zahřívá zároveň. Předem upozorňujeme, že se tak děje ve vší početnosti. Již několikrát použitá idea vyhřívání zastávky v tomto případě jen neustála na obecném: „Zapneme topení." Pro jeho spuštění se totiž museli lidé stát vodiči kontaktů na pravé a levé straně autobusové zastávky.
A to šlo samozřejmě nejlépe shozením rukavic a spojení rukou. K tomu pak krásně sedí i slogan „A Moments of warmth powered by you". Nápad, který není originální ani z hlediska této zimy, byl přetvořen tak, aby souzněl s posláním značky.
V minulosti podobnou kampaň realizoval kavárenský řetězec Caribou Coffee. Při příležitosti uvedení svých nových sendvičů postavili před dvěma lety ve městě Saint Paul autobusovou zástávku ve stylu trouby. A péct se v ní mohli tak trochu i návštěvníci, protože zastávka skutečně hřála. A to je něco, co se v lednu v Minnesotě skutečně hodí.
Vyhřívaná zastávka byla využita v úspěšné kampani i letos v zimou prokřehlém New Yorku, tentokrát jako způsob propagace letoviska na Floridě.
O tom si však přečtěte více v článku Turistický marketing s vřelostí. Vyhřívaná zastávka v New Yorku láká na Floridu.
Zdroj: AOTW