Focus Agency rozšířila své portfolio klientů. Nově navázala spolupráci s AIFP

30. 7. 2020 | redakce
Novým klientem agentury Focus Agency se v červnu stala Asociace inovativního farmaceutického průmyslu (AIFP).
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Focus Agency zajistí služby v oblasti public relations a podpoří korporátní komunikaci klíčového projektu AIFP – studie Inovace pro život. Jejím cílem je efektivizace dopadů inovací ve zdravotní péči v České republice a poskytnutí verifikovaných dat o inovativní léčbě všem zainteresovaným stranám. Studie se zaměřuje na devět terapeutických oblastí, jež vhodně ilustrují vývoj inovativní léčby, a také na hospodářské přínosy inovativního průmyslu.

„Jsme potěšeni, že můžeme rozvíjet komunikaci a strategii takové společnosti, jakou je právě AIFP. Naším cílem je zúročit naše zkušenosti z farmaceutického sektoru, podpořit dlouhodobé vize asociace a zaměřit se na zvýšení povědomí o inovativní léčbě a jejích přínosech. Aktuálně bylo ukončeno vnější připomínkové řízení k Zákonu o veřejném zdravotním pojištění, což dává naší práci další smysl,“ říká za Focus Agency senior PR manager Eva Kloučková.


Eva Kloučková bude mít Focus Agency projekt AIF na starosti.

„Věříme, že s podporou agentury Focus dokážeme dále posílit naše komunikační aktivity a přiblížit problematiku inovativní medicíny i jejích přínosů široké veřejnosti,“ říká Markéta Kolanová, PR Manažerka AIFP.


Kam dál?


Zdroj: Stock photo, pharma on Shutterstock

PR kampaně ve farmaceutické oblasti mají řadu úskalí. Je potřeba dodržovat řadu legislativních omezení a detailně znát i komunikované téma. Zjistěte více v článku Nároky na plánování a přípravu PR kampaní ve farmacii

Štítky dokumentu: Formy PR Media Relations Online PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: