Focus Agency začala organizovat setkání architektů Karlín Night pro Keramiku Soukup

27. 6. 2017 | redakce

Společnost Keramika Soukup otevřela v Praze nový showroom spojený se vzorkovnou. K jeho představení přispělo setkání Karlín Night věnované vystoupení profesionálům spojeným s interiérovým designem.

Převážně architekti, ale třeba také sochař Štěpan Urbánek, měli na svou prezentaci představující jejich práci a nové trendy v oboru 20 slidů a na každý z nich jen 25 vteřin. V průběhu akce tak stihlo  inspirovat publikum 10 profesionálů.

Keramika Soukup je rodinná firma z Plzně, která je na trhu už čtvrt století. V současnosti má 16 poboček v Česku a 2 na Slovensku. Již dávno ale není jen prodejcem obkladů, jak by se mohlo zdát z jejího názvu. Zaměřuje se na komplexnější realizace interiérů pro lidi, kterým skutečně záleží na tom, v čem žijí. Koncept setkání profesionálů, kteří mají stejnou vizi, je pak jen dalším z řady kroků, co tuto myšlenku posiluje a komunikuje směrem k odborné veřejnosti," uvedl Robert Svoboda, ředitel agentury Focus Agency, který pro Keramiku Soukup realizuje také obsahový portál BydlemeStylove.cz.  

Ten v situaci, kdy na českém internetu jsou u prodejců keramických obkladů a dlaždic primárně jen malé čtvercové fotografie vzorků konkrétních produktů, předává chybějící inspiraci široké veřejnosti, mimo jiné s pomocí architektů, kteří s Keramikou Soukup dlouhodobě spolupracují.

Nový prostor je otevřen všem. Jeho spojení s architekty posílené setkáním Karlin Night je však přirozené. Jsou to oni, kteří vybírají, jaké materiály a od koho se použijí při konkrétních realizacích.

Showroom Experience v Karlíně je novým konceptem, který vznikl po přestěhování z pražských Stodůlek. „Je to již dávno, co se společnost zabývá pouze keramikou či koupelnami. Experience má význam ve smyslu „zkušenost“ nebo „zážitek“ a to je to, s čím firma Keramika Soukup přichází. Hlavním poselstvím firmy nikdy nebyla jen pouhá koupě materiálu a následný prodej. Vždy se zajímala o svého zákazníka, kterému chce poskytnout víc než jen dlaždici. Nový koncept je kromě architektů, designerů, či developerů zaměřený hlavně na lidi, kterým není lhostejné, jak bydlí. S tím také souvisí zcela nový způsob prezentace, který se hodně odlišuje od běžných vzorkoven," uvádí majitel společnosti Jiří Soukup.

První Karlin Night se vydařila, další proběhne v červenci.

 

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: